Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@05:25:00 GMT

سقوط دو مرد به کانال آب +عکس

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۰۲۵۷

سقوط دو مرد به کانال آب +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین، ساعت 15:59 روز گذشته سقوط دو فرد به کانال آب در بزرگراه امام علی(ع)، روبروی خروجی صفائیه به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، نیروهای عملیات ایستگاه 79 به همراه گروه امداد و نجات دو به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته عادل خوش گفتار؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی، دو مرد 25 و 30 ساله به دلیل نامشخصی داخل کانال آب سقوط کرده بودند که قادر به خارج شدن از داخل کانال نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از برپا کردن کارگاه مناسب در بالای کانال، با استفاده از نردبان دستی وارد کانال آب شده و به افراد سقوط کرده دسترسی پیدا کردند.

این فرمانده آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از دسترسی به هر دو شخص، با استفاده از برانکارد و ابزار مخصوص، هر دو نفر را به بیرون از کانال آب منتقل کرده و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی منطقه در دست بررسی است.

پربیننده ترین کشف ۱۶۵۰۰دلار از زیر زین یک موتورسیکلت! آتـــش زدن همسر به خاطر ۲ دانگ خانه مرد اعـدامی از مرگ برگشت سقوط اسکلت فلزی ساختمان در حال ساخت +فیلم کلاهبرداری میلیاردی با ادعای همسریابی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حادثه کانال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودرو در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس؛ حادثه خسارت جانی نداشته است

به گزارش خبرآنلاین، «محمدامین لیاقت»، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: ساعت ۱۵:۴۱ سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳، مرکز ۱۲۵ آتش نشانی گزارش سقوط یک دستگاه سواری ۴۰۵ به لبه پرتگاه در کوهستان پارک پنجه علی را دریافت می‌کند.

وی ادامه داد: به محض اطلاع اکیپ عملیاتی از ایستگاه شماره ۴و۱ به محل حادثه اعزام شده و عملیات ایمن سازی محیط و بیرون کشیدن خودرو را انجام می‌دهند.

لیاقت افزود: خوشبختانه حادثه هیچگونه خسارت جانی بدنبال نداشته است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896380

دیگر خبرها

  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • سقوط خودرو در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس؛ حادثه خسارت جانی نداشته است
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند