Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس، فرزاد رحمانی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته نیرو‌های اورژانس در شهرستان‌های چاروایماق، خداآفرین، اهر با اقدامات لازم جان سه مادر باردار را نجات دهند.

وی افزود: صبح امروز مادرباردار از روستای الله کندی چاروایماق نوزاد خود را تحت اقدامات پیش بیمارستانی کارشناسان اعزامی بدنیا آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رحمانی از انتقال مادر باردار در جاده‌های صعب العبور روستای رشتین خداآفرین خبر داد و گفت: مادرباردار با توجه به شرایط بالینی و نیاز به تحت نظر و مراقبت‌های لازم توسط اورژانس عاشقلو به بیمارستان باقرالعلوم اهر انتقال یافت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: مادر باردار دیگر در روستای ساری یاقان اهر بااقدام لازم توسط اورژانس زنجیربلاغ به بیمارستان باقرالعلوم اهر انتقال یافت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن مهرداد میناوند برف و کولاک نجات مادر باردار دانشگاه علوم پزشکی تبریز اورژانس آلودگی هوا حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن مهرداد میناوند مادر باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی تراب محمدی گفت: فرایند لازم برای ایجاد فرمانداری ترکمانچای در سه ماه آینده انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: این اقدام در راستای سیاست محرومیت زدایی دولت سیزدهم و رعایت عدالت در جهت ارایه خدمات بهتر به مردم شریف منطقه و با توجه به پیگیری‌های اهالی بخش ترکمانچای با رای هیات دولت انجام شد و این بخش به شهرستان تبدیل شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: اقدامات کارشناسی لازم برای انجام این مهم توسط کارشناسان معاونت سیاسی استانداری آذربایجان شرقی و همچنین با نظر مساعد کارشناسان تقسیمات کشوری وزارت کشور در چندین مرحله بررسی و انجام شد.

وی یادآوری کرد: ضمنا چندین بخش دیگر از جمله مهربان در حال تبدیل به شهرستان هستند و کار‌های کارشناسی مرتبط با آنها در حال انجام است.

شهرستان ترکمانچای با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت در فاصله حدود ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع شده است.

دیگر خبرها

  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۱۱ مادر باردار در سیل اخیر بلوچستان نجات یافتند
  • فیلم| انتقال هوایی مادر باردار گرفتار در سیل بلوچستان