Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@22:19:19 GMT

عادل فردوسی‌پور برای درمان میناوند چه کرد؟

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۰۳۸۲

عادل فردوسی‌پور برای درمان میناوند چه کرد؟

با توجه به وخامت حال مهرداد میناوند و شرایط ناپایدار تنفسی و گسترش بیماری کرونا در ریه‌هایش، در شرایطی که به درخواست شخصی میناوند، او در بیمارستان لاله تهران بستری شده و دکتر امیرحسین لطفی رئیس دپارتمان ICU بیمارستان لاله به عنوان پزشک معالج انتخاب شده بود، ظهر امروز دکتر هاشمیان پزشک بخش عفونی و رئیس ICU بیمارستان مسیح دانشوری که تخصصی‌ترین بیمارستان مربوط به بیماری کرونا در سطح کشور به شمار می‌رود، در بیمارستان لاله حضور یافت و در جریان آخرین روند درمانی میناوند قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمیان که ارتباط نزدیکی با چهره‌های ورزشی و فوتبالی دارد، صبح امروز با تماس تلفنی با عادل فردوسی‌پور مواجه شد و فردوسی‌پور از او درخواست کرد تا برخلاف رویه همیشگی، دکتر هاشمیان نیز بر بالین میناوند حضور پیدا کند و با ارائه نظرات خود به روند درمان پیشکسوت فوتبال ایران کمک کند؛ وساطت فردوسی‌پور برای حضور دکتر هاشمیان در بیمارستان لاله مثمرثمر بود و ظهر امروز نیز وی به ملاقات میناوند رفت و در جریان روند درمان او قرار گرفت.

در این زمینه دکتر هاشمیان نظرات خود را به دکتر لطفی پزشک معالج میناوند عنوان کرد تا رویه درمان پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس سرعت گیرد؛ طبق آخرین اعلام دکتر لطفی، خوشبختانه شرایط مهرداد میناوند نسبت به روز گذشته و صبح امروز، اکنون در شرایط بهتری قرار دارد و امید به آن است تا در روزهای آتی اخبار بهتری نیز از بیمارستان لاله درباره پیشکسوت فوتبال ایران مخابره شود.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند عادل فردوسی پور بیمارستان لاله دکتر هاشمیان فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک مصری بازگشته؛ از وضعیت اسفناک غزه گفت

احمد عبدالعزیز، استاد جراحی ارتوپدی در دانشکده پزشکی قصر العینی مصر، پس از بازگشت از غزه گفت که گستردگی فجایع در نوار غزه در رسانه‌ها منعکس نمی‌شود، زیرا در حال حاضر هیچ وسیله‌ای برای برداشتن مقادیر عظیم آوار وجود ندارد، این درحالی است که درحال حاضر ساختمان‌هایی وجود دارند که به گور دسته جمعی برای تمام خانواده‌ها در زیر آوار تبدیل شده است.

براساس گزارش الجزیره، عبدالعزیز امروز یکشنبه در مصاحبه‌ای از همگان خواست که برای توقف جنگ به هر وسیله‌ای تلاش کنند و خدمات پزشکی را به گونه‌ای بازگردانند که متناسب با فاجعه بهداشتی موجود در غزه باشد.

دکتر عبدالعزیز درمانگاه خود را در مصر تعطیل کرد و به غزه رفت. او یکی از اولین پزشکانی بود که به عنوان بخشی از هیات‌های پزشکی برای کمک به درمان مجروحان غزه، در پی تجاوزات اسرائیل، داوطلبانه برای ماموریت‌های بشردوستانه به غزه رفت.

اخیرا این پروفسور جراحی ارتوپدی به شمال نوار غزه رفت و آنچه را که دید، تعریف کرد. او گفت که در این قسمت از نوار غزه ویرانی کامل وجود دارد و به ندرت می‌توان خانه‌ای مناسب برای سکونت یافت.

عبدالعزیز ادامه داد: بیان این تراژدی‌ها فراتر از تصور است. خانواده‌ها در شمال غزه در صد‌ها هزار تجمع غیرانسانی، بدون هیچ آب آشامیدنی، سرویس بهداشتی، یا هیچ وسیله‌ای برای امرار معاش درحالیکه یک پارچه سقف آنان است، زندگی می‌کنند.

پزشک مصری گفت: آن‌ها جایی برای بازگشت ندارند و در این وضعیت اسفبار باقی خواهند ماند، زیرا در حال حاضر هیچ مکان مناسبی برای ساخت و ساز در نتیجه انبوه زباله و آوار وجود ندارد. قبل از شروع ساخت و ساز و بازسازی باید ابتدا این آوار و زباله‌ها برداشته شود.

وی در خصوص وضعیت بهداشتی در نوار غزه گفت: تیم‌های پزشکی از کمبود شدید وسایل رنج می‌برند و به دلیل شهادت و بازداشت بسیاری از آنها، توان بهداشتی در حال کاهش است و بقیه کار فوق العاده‌ای انجام می‌دهند، اما این‌کار فوق‌العاده طاقت‌فرسا است.

 این پزشک مصری افزود: بیش از ۷۰ هزار مجروح در غزه وجود دارد. این افراد اکنون ابتدا نیاز به درمان دارند و تا پایان فاجعه‌ای که تجربه می‌کنند به چندین ماه و شاید سال‌ها درمان تکمیلی نیاز دارند.

 وی ادامه داد: البته بیماری‌های طبیعی نیز وجود دارد که در ازدحام جمعیت گسترش می‌یابد، این بیماری‌ها غیر از صدمات فراوان در بین غیرنظامیان اعم از زنان، کودکان و سالمندان که نوع این آسیب‌ها در ناحیه سر، چشم، شکم و سینه، قطع دست و پا و... است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم!
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • پزشک مصری بازگشته؛ از وضعیت اسفناک غزه گفت
  • برگزاری اولین مسابقه اهداف پروازی سال ۱۴۰۳
  • آغاز فعالیت پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند