Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ابراهیم سیدآبادی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جغتای در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه غروب امروز با بارش برف حدود ۵۵ خودرو در مسیر جغتای به سبزوار در برف گیر کرده بودند، گفت: با امداد رسانی به موقع، دادن زنجیر چرخ و شن و نمک ریزی جاده مسیرهای مواصلاتی بازگشایی و خودروها به ادامه سفرشان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در برخی از نقاط کوهستانی و برف گیر جاده همچنان جاده‌ها لغزنده و به دلیل کولاک برفی است، افزود: رانندگان با خودشان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا در برف و سرما در جاده‌ها نمانند.

در همین رابطه همچنین علی اصغر سمیع زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کلیه راههای مواصلاتی این شهرستان به سمت خراسان رضوی و استان‌های شمالی در حال حاضر باز است، گفت: در حال برف روبی و نمک پاشی مسیرهای مواصلاتی و جاده‌ای هستیم و تردد برقرار است ولی با سردتر شدن هوا در نیمه شب اگر ترافیکی ایجاد نشود مسیرهای مواصلاتی سبزوار و جغتای در مناطق کوهستانی با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی اضافه کرد: اگر چه بارش برف متوقف شده است اما کولاک و یخ زدگی برخی از نقاط جاده در مناطق کوهستانی همچنان ادامه دارد و رانندگان حتماً وسایل ایمنی و زنجیر چرخ با خودشان به همراه داشته باشند.

کد خبر 5127666

منبع: مهر

کلیدواژه: سبزوار برف روبی جغتای ویروس کرونا بارش برف شیراز آمار کرونا کرمانشاه گرگان بوشهر عکس استانها شیوع کرونا شهرستان کرج شهرکرد قوه قضاییه سازمان تبلیغات اسلامی عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س زنجیر چرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان

اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان اعلام کرد: محور رودبار جنوب به کهنوج (آبسردوییه) با فروکش کردن آب و تلاش راهداران بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: محور رودبار جنوب به کهنوج (آبسردوییه) از شهرستان‌های جنوبی استان کرمان با فروکش کردن آب و تلاش راهداران بازگشایی شد.

در این اطلاعیه توصیه شده است که هم‌استانی‌ها برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 745471

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار از روستاهای درگیر سیلاب و نظارت بر بازگشایی محورهای مواصلاتی
  • بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم
  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • جاده جیرفت - بلوک بازگشایی شد
  • جاده جیرفت به بلوک بازگشایی شد
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار