Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل محبان در گفتگو با مهر از امدادرسانی به هزار نفر که در اثر بارش برف و بروز کولاک دچار مشکل شده بودند خبر داد و اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی و وقوع برف و کولاک، ۱۶ تیم عملیاتی و ۵ تیم پشتیبانی برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان و در راه ماندگان به کارگیری شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ادامه داد: با تلاش امدادگران و نجات گران جمعیت هلال احمر استان، ۲۵۰ خودرو رهاسازی شد و ۷۰ نفر نیز نجات یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۲۳ نفر از اعضای یک خانواده که در کولاک گرفتار شده بودند امدادرسانی و اسکان اضطراری داده شدند.

محبان بیان داشت: خوابگاه‌های دانش آموزی سطح استان با ظرفیت هزار تخت برای اسکان اضطراری در راه ماندگان در نظر گرفته شد و ۲۳۰ بسته غذایی ۲۴ ساعته نیز بین در راه ماندگان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: با هماهنگی مرکز کنترل هماهنگی eoc جمعیت هلال احمر با دهیاری روستای سلولی ۳ نفر که در راه مانده بودند نجات یافتند.

وی ادامه داد: با هماهنگی مرکز کنترل هماهنگی eoc نیز ۳ نفر در راه مانده روستای زیارت شیروان، ۲ نفر روستای گلی و یک نفر در راه مانده روستای باغچق نجات داده شدند.

محبان در انتها تاکید کرد: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان تا پایان بارش برف و کولاک در آماده باش کامل به سر می‌برند.

کد خبر 5127733

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمرخراسان شمالی بارش برف ابوالفضل محبان برف و کولاک ویروس کرونا بارش برف شیراز آمار کرونا کرمانشاه گرگان بوشهر عکس استانها شیوع کرونا شهرستان کرج شهرکرد قوه قضاییه سازمان تبلیغات اسلامی عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س جمعیت هلال احمر راه مانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| امدادرسانی هلال‌احمر نایین در روستای مغار اردستان

امروز منازل و معابر روستای مغار اردستان دچار آبگرفتگی شده بود که تیم‌های امدادی جمعیت هلال‌ااحمر نایین بدین منظور به اردستان اعزام شدند.

کد خبر 747694

دیگر خبرها

  • بند خاکی روستای سالک‌آباد هم شکسته شد/امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • فیلم| امدادرسانی هلال‌احمر نایین در روستای مغار اردستان
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد