Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه در کل فوتبال ایران باب شده است که همه مربیان در مورد داوری و حواشی و مدیریت صحبت می‌کنند.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برتری دو بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: پس از دیدار زیبا و قابل تحسین پرسپولیس مقابل استقلال و خستگی ناشی از این بازی سنگین، انتظار داشتیم که بازیکنان پرسپولیس کیفیت لازم را مقابل فولاد که تیمی جنگنده است نداشته باشد اما برخلاف تصورات، پرسپولیس بازی خوب و روانی را در دو نیمه انجام داد و مستحق پیروزی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از آن پنالتی عجیبی که داور اعلام کرد بازی از کنترل پرسپولیس خارج شد اما بعد از گذشت دقایقی پرسپولیسی‌ها مجددا کنترل بازی را در دست گرفتند و توانستند به گل برتری هم دست پیدا کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با نقاط ضعف این تیم تصریح کرد: پرسپولیس در خط دفاع و حمله نیاز به تقویت دارد. همچنین وجود یک پلی میکر به عنوان جانشین بشار رسن نیز ضروری است. پرسپولیسی‌ها باید در برخی پست‌ها بازیکنان آماده‌ای را به خدمت بگیرند تا در مواقع ضروری و دیدار‌های مهم با کمبود بازیکن مواجه نشوند.

انتظاری در واکنش به اعتراضات کنعانی‌زادگان پس از اعلام پنالتی توسط داور، گفت: به خاطر تساوی‌های مکرر، فشار و استرس روی بازیکنان زیاد بود ولی ما باشگاه بزرگ و فرهنگی ورزشی پرسپولیس هستیم و بازیکنان باید بدانند در این تیم، الگوی جوانان بسیاری در جامعه خواهند بود. پس باید صبورتر باشند و بتوانند خود را کنترل کنند تا شاهد صحنه‌های این چنینی حتی در صورت اشتباه مهلک داور نباشیم. هیچ‌کدام از رفتار‌های کنعانی‌زادگان تاثیری در تصمیم داور نداشت. پس به این همه هیاهو و سر و صدا احتیاجی نبود.

وی ادامه داد: کریم باقری جزو اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس است و من شخصا بسیار او را دوست دارم اما به نظرم خود باقری هم در آن صحنه اشتباه کرد و از کوره در رفت و این اصلا در شان باقری نبود. عصبانیت بازیکنان به کادرفنی هم انتقال یافته و این رفتار‌ها واقعا مناسب بینندگان تلویزیونی نیست.

مهاجم سابق سرخپوشان درباره صحبت‌های مهدی هاشمی‌نسب در کنفرانس خبری پس از بازی عنوان کرد: تمام مردم مشاهده کردند که در دیدار مقابل فولاد حق پرسپولیس پایمال شد. شاید مربیان حریف در مورد بازی دیگری اظهارنظر می‌کردند! متاسفانه در کل فوتبال ایران باب شده که همه مربیان درمورد داوری و حواشی و مدیریت صحبت می‌کنند. بهتر است به جای پرداختن به این موضوعات در مورد مسائل فنی و تاکتیکی صحبت کنند. اگر قانون مشخصی وجود داشت و محرومیت سنگینی برای اینگونه مصاحبه‌ها وجود داشت، مطمئنا هرکسی اجازه صحبت در این موارد را به خود نمی‌داد.

بیشتر بخوانید: تمرین فردای پرسپولیس تعطیل شد

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال مهدی رسول پناه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر فوتبال مهدی رسول پناه مقابل فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)

تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز باید در هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر مقابل صنعت‌نفت آبادان بازی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران عصر امروز _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین_ در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه تختی آبادان رودرروی یکدیگر قرار بگیرند.

در ادامه ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل صنعت‌نفت آبادان را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد.

عملکرد خوب هفته‌های اخیر پرسپولیس باعث شده تا سرمربی این تیم برای بازی در آبادان احتمالاً دست به ترکیب تیم خود نزند و باتوجه به اتفاقات اخیر، تنها امیررضا رفیعی را جانشین علیرضا بیرانوند کند. تغییری که ناخواسته ایجاد شده و البته برای اولین‌بار هم نخواهد بود.

آخرین بازی احتمالی دروازه‌بان جوان قرمزها

امیررضا رفیعی با آمار سه‌بازی و سه کلین‌شیت در ترکیب ابتدایی قرمزهای پایتخت قرار می‌گیرد. این درحالی است که علیرضا بیرانوند نیز به‌زودی گچ دست خود را باز می‌کند و به‌نظر می‌رسد به بازی بعدی این تیم در جام‌حذفی مقابل آلومینیوم اراک خواهد رسید. از همین‌رو دروازه‌بان جوان پرسپولیس امیدوار است با کلین‌شیت مقابل صنعت‌نفت، با آمار ۱۰۰ درصد کلین‌شیت احتمالاً فصل را به اتمام برساند.

زوج کنعانی‌زادگان و گولسیانی در قلب خط‌دفاعی

محمدحسین کنعانی‌زادگان و گیورگی گولسیانی مقابل صنعت‌نفت آبادان در قلب دفاع پرسپولیس تهران قرار خواهند گرفت و دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن به‌عنوان دفاع‌های چپ و راست، خط دفاعی سرخ‌پوشان را در مصاف بیرون از خانه قرمزها مقابل صنعت‌نفت آبادان تشکیل خواهند داد.

میانه‌زمین پرسپولیس در اختیار باتجربه‌ها

مسعود ریگی که جای ثابتی را در ترکیب پرسپولیس به دست آورده است به‌همراه سروش رفیعی در ترکیب ابتدایی این تیم قرار خواهند گرفت. همچنین جلوتر از آن‌ها مهدی ترابی وینگر راست و اوستون اورونوف وینگر چپ سرخ‌های پایتخت در مصاف با آبادانی‌های انتهای‌جدولی خواهند بود.

مهاجمان مورداعتماد اوسمار مقابل برزیلی‌ها

در خط حمله تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیز عیسی آل‌کثیر به‌مانند بازی‌های گذشته در ترکیب ابتدایی و ۱۱ نفره قرمزپوشان قرار می‌گیرد. عیسی آل‌کثیر در بازی گذشته تک‌گل پیروزی‌بخش پرسپولیس مقابل ملوان را که بسیار هم جنجال‌آفرین و مشکوک به آفساید بود به‌ثمر رساند. در کنار وی نیز امید عالیشاه کاپیتان سرخ‌پوشان به‌عنوان مهاجم سایه در خط‌هجومی قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس

امیررضا رفیعی، گیورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 745633

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • مدیر مشهور فوتبال ایران در دهه 80 و سپاهان و فولاد
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است