Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش المیادین، مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق با صدور چند دستور تغییرات بزرگی را در دستگاه های امنیتی این کشور ایجاد کرد.

مصطفی الکاظمی در این حکم خود، عامر صدام، معاون امور اطلاعات وزیر کشور را از سمت خود برکنار و سرتیپ احمد ابو رفیق را به‌عنوان جایگزین او منصوب کرد.

نخست‌وزیر عراق همچنین مدیرکل اطلاعات و مبارزه با تروریسم وزارت کشور را برکنار و معاون رئیس دستگاه اطلاعات ملی را به مدیریت گروه "الصقور" و ارتباط دادن آن با فرمانده کل مامور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رئیس پلیس مرکزی عراق را از این سمت برکنار و سرتیپ رائد شاکر جودت را به فرماندهی آن منصوب کرد. همچنین در این حکم بایم مجید، مدیر بخش اطلاعات و امنیت ستاد عملیات بغداد از سمت خود برکنار شد.

امروز صبح به‌دنبال وقوع ۲ انفجار انتحاری در مرکز بغداد، پایتخت عراق ده‌ها شهروند عراقی شهید و زخمی شدند.

این انفجار‌های هولناک با واکنش‌های گسترده در سطح داخلی، منطقه‌ای و بین المللی همراه شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا  امشب و در تالار زنده‌یاد محمود مشحون پذیرای تیم الشرطه عراق است.

شاگردان مصطفی هاشمی که در گروه نخست این مسابقات حضور داشتند بعد از سرگروهی و شکست رقبای خود به عنوان تیم نخست، جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا را کسب کردند و باید از ساعت ۲۲ امشب پنجشنبه ۹ فروردین رو در روی نماینده عراق قرار بگیرند.

دیدار برگشت دو تیم روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه برگزار می‌شود و شهرداری گرگان در دیداری خارج از خانه باید به مصاف الشرطه برود.

 الشرطه عراق با کسب پیروزی مقابل الاتحاد اهلی سوریه به عنوان تیم دوم راهی این مرحله شده است.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • راه‌ اندازی سوت‌ زنی سایبری بازار سرمایه در سال جدید
  • راه‌اندازی سوت‌زنی سایبری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • عراق همچنان «خویشاوند» ایران / روابط تهران- بغداد در ۱۴۰۲
  • دولت انگلیس در مدار چین ستیزی
  • لزوم تلاش بیشتر مسئولان برای کاهش تصادقات جاده‌ای / بستر افزایش نشاط اجتماعی فراهم شود
  • تحولات اوکراین|زلنسکی دبیر شورای امنیت را هم برکنار کرد
  • زلنسکی مقام ارشد امنیتی اوکراین را برکنار کرد