Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کاخ سفید گفت: آمریکا قصد دارد به مدت پنج سال، پیمان استارت جدید را تمدید کند.

به گزارش برنا؛ جن ساکی روز پنج‌شنبه در دومین نشست خبری خود، افزود: رئیس جمهوری روشن کرد که پیمان استارت جدید در راستای امنیت ملی ایالات متحده است.

وی ادامه داد: این موضوع با توجه به اینکه روابط با روسیه در حال حاضر در شرایط خصمانه است، اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استارت جدید تنها پیمان موجود است که به نیروی اتمی روسیه توجه دارد.

سخنگوی کاخ سفید اضافه کرد: ما در نظر داریم روسیه را به خاطر اقدامات بی‌پروایانه خصمانه وی پاسخگو نگهداریم و گفت: رئیس جمهوری جو بایدن جامعه اطلاعاتی را موظف کرده است تا در چهار حوزه فعالیت روسیه را ارزیابی کنند.

ساکی نقض امنیت سولار ویندز (نرم افزاری که به واسطه آن به نهادهای دولتی آمریکا حمله سایبری شد)، دخالت در انتخابات سال ۲۰۲۰، فعالیت ها در برابر الکساندر ناوالنی رهبر مخالف روسیه و طرح پرداخت برای قتل سربازان آمریکایی را چهار حوزه مورد نظر نامید.

خبر در حال تکمیل است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روسیه کاخ سفید آمریکا بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برندگان چهاردهمین مسابقه طرح «زندگی با آیه‌ها» در فارس مشخص شدند

به گزارش خبرنگار مهر، برندگان روز چهاردهم ماه مبارک رمضان مسابقه طرح «زندگی با آیه‌ها» در استان فارس که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی فارس در استان فارس همزمان با دیگر استان‌ها در حال برگزاری است اعلام شد.

بر همین اساس میثم امیدیان دهکردی از شهرکرد با چهار رقم آخر شماره تماس ۱۴۰۵‏، کوثر سیروس از جزیره کیش با چهار رقم نهایی ۵۰۶۶‏ و افسانه فیض عارفی از یزد با چهار رقم آخر ۷۹۲۴ برنده مسابقه روز ۱۴ ماه مبارک‬ رمضان طرح «زندگی با آیه‌ها» شده و سه هدیه ۵ میلیون ریالی برنده شدند.

قسمت چهاردهم این رویداد مربوط به تفسیر و توضیح آیه‌ی ۳۶ سوره مبارکه نحل توسط استاد حجة الاسلام خبازی بود که دیروز انجام شد و این طرح در تمام ایام ماه رمضان در حال اجرا است.

ین طرح به همت اداره کل تبلیغات اسلامی هر استان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و در استان فارس نیز هر روز و در پایان هر مسابقه سه هدیه پنج میلیون ریالی به برندگان اعطا شود.

برای پیوستن به پویش زندگی با آیه‌ها کافی است عدد ۵ را به سامانه پیامک ۳۰۰۰۲۳۳۰ ارسال فرمائید.

کد خبر 6062940

دیگر خبرها

  • رزمایش ایران، چین و روسیه برای امنیت منطقه مهم است
  • هرتزوگ: بایدن دوست فوق‌العاده‌ای برای اسرائیل است
  • روسیه: قطعنامه شورای امنیت در خصوص جنگ غزه باید اجرا شود | دلیل وتوی قطعنامه آمریکا مشخص شد
  • حمله وزیر تندرو نتانیاهو به بایدن
  • توهین دوباره بایدن به پوتین | سومین لقب رئیس جمهور آمریکا برای همتای روسی
  • توهین دوباره بایدن به پوتین
  • مقام جهاد اسلامی: قطعنامه شورای امنیت نشان دهنده انزوای اسرائیل در جهان است
  • پیمان اکبری: همه بازیکنان را رصد می‌کنم/ خودباوری نداشتیم
  • برندگان چهاردهمین مسابقه طرح «زندگی با آیه‌ها» در فارس مشخص شدند
  • سرویس امنیت روسیه: حمله تروریستی در سامارا را خنثی کردیم