Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ محمد مهاجری، فعال اصولگرا در حساب شخصی خود در توییتر در رابطه با توهین یکی از مهمانان یک برنامه تلویزیونی به رییس جمهور نوشت: «امشب شنیدم چند تن از وزیران به دفتر رئیس جمهور اعلام کرده اند اگر رئیس صداوسیما بدون عذرخواهی از رئیس جمهور به خاطر پخش اظهارات موهن علیه حسن روحانی بخواهد در جلسه هیات دولت شرکت کند، آنها از حضور در جلسه امتناع خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حسن روحانی محمد مهاجری توهین به روحانی توهین به روحانی در صداوسیما توهین به روحانی در تلویزیون سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، عصر امروز با حضور رییس سازمان صداوسیما ، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از نمایندگان این فراکسیون در کمیسیون تلفیق برگزار شد.

در این جلسه، بسیاری از دست‌اندرکاران محافل قرآنی اعم از شورای توسعه قرآنی، آموزش و پرورش، بسیج، شهرداری، کانون‌های فرهنگی و مذهبی و رادیو و تلویزیون حضور یافته و مسایل مربوط به این بخش را مطرح کردند.

همچنین در این مراسم از عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی کشور در ماه مبارک رمضان قدردانی به عمل آمد.

کد خبر 6085733 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • خانم ترانه علیدوستی، یک ایران نگران حال شماست!
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • اعتراض به تعطیلی شهر کراچی به دلیل حضور رئیسی
  • اعتراض به تعطیلی شهر کراچی همزمان با سفر رئیسی
  • رئیس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • رییس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده‌ای نیست
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات