Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@15:40:58 GMT

انسداد جاده تربت حیدریه - مشهد به علت یخ زدگی

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۰۷۴۳

انسداد جاده تربت حیدریه - مشهد به علت یخ زدگی

به گزارش تابناک به نقل از فارس، علی اکبرصاحبی شب گفت: با توجه به بارش برف که از بعدازظهر امروز در محور‌های تربت حیدریه به مشهد آغاز شده و اکنون ادامه دارد، امکان تردد خودرو‌ها تا اطلاع ثانوی در این محور امکان پذیر نیست.

وی بیان کرد: از ابتدای بارش برف، کارکنان راهداری، عملیات برف روبی و نمک پاشی در محور تربت حیدریه - مشهد را آغاز کردند که به علت یخ زدگی شدید و ریزش برف و تصادف زنجیره‍‌ای چندین دستگاه خودرو در محدود روستای گرماب در بخش رخ عملیات با سختی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بخشدار رخ اظهار کرد: با همکاری بخشداری، ستاد مدیریت بحران بخش رخ ودهیاران منطقه تا کنون تعداد ۱۵۰ نفر مسافر در راه مانده با همیاری فعال دهیاران و اهالی خونگرم در مساجد روستا‌های سرهنگ و گرماب اسکان داده شدند.

علی اکبرصاحبی شب از مسافران تقاضا کرد تا از سفر‌های غیر ضروری در مسیر مشهد -تربت حیدریه حدامکان خودداری کنند.

وی از رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند خواست تا برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بازگشایی محور‌های تربت حیدریه با شماره ۰۵۳۲۳۲۲۳۷۷۷ و یا تلفن گویای ۱۴۱ تماس برقرار کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن مهرداد میناوند جاده تربت حیدریه مشهد برف و کولاک یخ زدگی جاده وضعیت جاده ها آلودگی هوا حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن مهرداد میناوند تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکومت امیرالمومنین (ع) گویای لغزش خواص است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمد معلمی در آئین خطبه‌های نماز جمعه تربت‌حیدریه اظهار کرد: حکومت امیرالمومنین علیه‌السلام در طول تاریخ گویای لغزش خواص است و امروز نیز کسانی که تریبونی در اختیار دارند و به هر نحوی نظام و رهبری را تضعیف کنند تفاوتی با خواص جامعه، عمر و عاص و ابوموسی اشعری ندارند.

امام جمعه تربت‌حیدریه بیان کرد: امشب شب ضربت خوردن حضرت علی علیه‌السلام است، کسی که از خواص جامعه خود ضربه خورد، به‌طوری که آن حضرت در صفین نیز به جنگ خواص رفت.

وی تصریح کرد: حکومت امیرالمومنین علیه‌السلام در طول تاریخ گویای لغزش خواص است و امروز نیز کسانی که تریبونی در اختیار دارند و به هر نحوی نظام و رهبری را تضعیف کنند تفاوتی با خواص جامعه، عمر و عاص و ابوموسی اشعری ندارند.

معلمی در بخشی دیگر از خطبه‌ها به جنایات وحشتناک صهیونیست‌ها در غزه اشاره کرد و افزود: رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیستی علاوه بر اینکه اجازه کمک رسانی را نمی‌دهد، اجازه جمع کردن جنازه‌ها را نیز نمی‌دهد و این بسیار دردآور است.

امام جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: هتک حرمت غاصبان صهیونیستی به زنان متأهل که شبکه الجزیره این خبر مهم را حذف می‌کند بخش دیگری از جنایات ضد بشری این رژیم جعلی است که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورده‌است.

کد خبر 6064892

دیگر خبرها

  • حکومت امیرالمومنین (ع) گویای لغزش خواص است
  • کشف۲۴ تن رب فلهٔ غیر مجاز در تربت حیدریه
  • کشف ۱۶۱ قطعه پرنده چکاوک و سهره در تربت حیدریه
  • ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در محور مشهد- تربت حیدریه
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • (عکس) کشف یک آب انبار عهد قاجاریه در تربت حیدریه
  • کشف آب‌انبار تاریخی دوران قاجاریه در تربت‌حیدریه + تصویر
  • آب انبار تاریخی دوران قاجاریه در تربت حیدریه کشف شد
  • کشف یک آب انبار تاریخی در تربت‌حیدریه
  • یک آب انبار تاریخی عهد قاجاریه در تربت‌حیدریه کشف شد