Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@04:07:38 GMT

استقبال مجازی از نمایشگاه کتاب

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۰۹۰۳

رئیس نمایشگاه مجازی کتاب تهران از فروش بیش از ۲۰ میلیارد ریال کتاب در روز گذشته خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دهقانکار ضمن عذرخواهی از اختلالات فنی پیش آماده در ساعات آغازین نمایشگاه گفت: پس از ارتقاء فنی و آغاز فروش کتاب در سایت از ساعت ۱۳، میانگین هر ساعت ۲۵۰ میلیون تومان کتاب خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا دوشنبه ششم بهمن ماه ادامه دارد. در این نمایشگاه ناشران داخلی و خارجی ۱۲۰ هزار عنوان کتاب عرضه کرده‌اند. برچسب ها: نمایشگاه کتاب ، مجازی ، استقبال

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب مجازی استقبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟

به گزارش خبرگزاری مهر، کانون پرورش فکری با ۱۰۰۰ عنوان کتاب در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند.

انتشارات کانون پرورش فکری که بیش از ۵۷ سال سابقه فعالیت دارد، در این دوره از نمایشگاه کتاب نیز با کتاب‌های چاپ اول و تجدید چاپ مناسب برای گروه‌های سنی نوباوه (بالای ۴ سال)، نوخوان (بالای ۷ سال)، نونهال (بالای ۹ سال)، نونگاه (بالای ۱۲ سال) و نوجوان (بالای ۱۵ سال) حضور دارد.

کانون پرورش فکری در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از کتاب‌های گروه سنی مثبت صفر (کودکان بدو تولد تا ۳ سال) نیز رونمایی می‌کند. همچنین برگزاری مراسم رونمایی از کتاب‌های جدید کانون از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در طول برگزاری این دوره از نمایشگاه به شمار می‌رود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی برپا می‌شود، در سه سالن ناشران کودک و نوجوان، ناشران عمومی و ناشران آموزشی (ویژه کانون زبان) حضور دارد.

کد خبر 6086450 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • ساعت کار نمایشگاه کتاب و پیشنهاد گذاشتن صندوق رأی
  • اعلام جزییات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد/ چرا باز هم مصلی محل برگزاری شد؟