Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی چینی پیشکسوت و مربی سابق آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خوشبختانه استقلال به روند رو به رشد خود بازگشته و هفته به هفته شرایط آن بهتر می‌شود. اگر امروز تیم محمود فکری در صدر جدول قرار دارد، واقعاً حقش است و در این شرایط هیچ تیمی شایسته‌تر از آبی پوشان برای قرار گرفتن در صدر جدول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی پیشین استقلال بیان داشت: استقلال برابر تراکتور با برنامه‌ریزی بازی کرد و پیروز شد. آمادگی وافر مهاجمان این تیم اتفاق خوبی است. آنها با تاکتیکی که داشتند بر مدافعان تراکتور فشار وارد کردند و این پرس سنگین کاملاً جواب داد. آنها به قدری خوب پرس کردند که یک بازیکن باتجربه و باهوش مثل مسعود شجاعی مقابل دیاباته مرتکب اشتباه شد و طبیعی است که اشتباه کردن مقابل دیاباته تاوان سنگینی دارد.

پیشکسوت استقلال گفت: اینکه مهاجمان این تیم به اوج بازگشته‌اند اتفاق خوبی است. پای دیاباته دیر به گل باز شد اما او آنقدر خوب است که همین فصل هم می‌تواند آقای گل شود. با اینکه شیخ بازیکنی حرفه‌ای است و قطعاً موفقیت تیمی برای او مهم‌تر از گل زدن خودش است، اما او می‌تواند برای دومین فصل پیاپی آقای گل شود.

چینی در خصوص دیدار پیش روی آبی پوشان مقابل سایپا بیان داشت: بازی‌های سایپا را دیدم و آن را تیم خوبی می‌بینیم. با اینکه آنها در بازی‌های این فصل خیلی خوب نتیجه نگرفته‌اند، اما تیم خوبی هستند که اگر دست کم گرفته شوند می‌توانند برای استقلال دردسر ایجاد کنند. لذا به فکری و شاگردانش توصیه می‌کنم با همه توان برابر این تیم حاضر شوند.

وی افزود: حالا که آبی پوشان به صدر جدول رسیده‌اند کار دشوارتری دارند. حفظ صدر جدول به مراتب دشوارتر از به دست آوردن آن است. حالا رقبا با قوای بیشتری مقابل استقلال حاضر می‌شوند و این می‌تواند کار را برای آبی پوشان سخت کند..

مدافع چپ پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: به عقیده من «میلیچ» یکی از بهترین مدافعان چپ ایران است و باید تمهیداتی اندیشیده شود که او به زودی به تیمش بازگردد. اما به جز میلیچ، این تیم یک دفاع چپ خیلی خوب دیگر به اسم محمد نادری دارد. نادری هنوز نتوانسته توانایی‌هایش را در استقلال نشان دهد. اما او نیز یکی از بهترین مدافعان چپ است که همه ویژگی‌های بازی کردن در این پست را دارد و در صورتی که به هماهنگی لازم با دیگر بازیکنان برسد، قطعاً روزهای خوبی را در استقلال رقم می‌زند.

کد خبر 5126439

منبع: مهر

کلیدواژه: علی چینی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سایپا تهران باشگاه تراکتورسازی تبریز لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر والیبال تیم فوتبال تراکتور تکواندو والیبال ورزش همگانی ویروس کرونا کشتی آزاد یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند آبی پوشان صدر جدول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس زیان‌ده شد، استقلال سربه‌سر!

میزان درآمد، هزینه و حساب‌های جاری و سرمایه‌ای دو شرکت فرهنگی و ورزشی پیروزی (پرسپولیس) و استقلال بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ برآورد شد که حاکی از اعداد قابل توجه و تاملی است.

به گزارش مشرق، بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در بخش بودجه شرکت‌های دولتی سودده و سربه‌سر نام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال به چشم می‌خورد و در بخش بودجه شرکت‌های دولتی زیان‌ده نام شرکت فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) درج شده است.

پرسپولیس

بر اساس برآورد صورت گرفته از سوی دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در بخش بودجه شرکت‌های دولتی زیان‌ده، میزان درآمد شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس) معادل ۴۲۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و هزینه‌های این شرکت نیز معادل ۴۲۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان لحاظ شده است و در بخش استهلاک معادل ۸۰۰ میلیون تومان، در بخش ذخایر حساب‌های جاری معادل ۱۰ میلیون تومان و در بخش ذخایر حساب‌های سرمایه‌ای معادل ۷۹۰ میلیون تومان درج شده است.

استقلال

در بخش بودجه شرکت‌های دولتی سودده و سربه‌سر در سال ۱۴۰۳ نیز میزان درآمدهای شرکت فرهنگی ورزشی استقلال معادل ۷۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و هزینه‌های این شرکت نیز معادل ۶۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده و در بخش استهلاک معادل ۲۰ میلیون تومان، مالیات ۲۵۰ میلیون تومان، ۵۰ درصد سود ویژه معادل ۵۰۰ میلیون تومان، اندوخته‌های حساب جاری معادل ۲۵۰ میلیون تومان و ذخایر و اندوخته‌های حساب سرمایه‌ای معادل ۲۷۰ میلیون تومان درج شده است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • پرسپولیس زیان‌ده شد، استقلال سربه‌سر!