Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی خطوط هوایی اسپیریت آمریکا اعلام کرد که پس از درگیری مسافران با دو مامور این شرکت هواپیمایی، هر دوی آنها زخمی و یک نفر بستری شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری سی ان ان، سخنگوی خطوط هوایی اسپیریت آمریکا اعلام کرد که پس از درگیری سه مسافر با دو مامور این شرکت هواپیمایی، هر دوی آنها زخمی و یک نفر بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

فیلد ساتون، سخنگوی خطوط هوایی اسپیریت به CNN گفت: زمانی که پرواز 646 این خطوط هوایی قصد حرکت از دیترویت به سمت آتلانتا داشت، مأموران از این مسافران خواستند تا بررسی کنند که آیا اندازه کیف دستی آنها مناسب داخل هواپیماست یا خیر.

وی افزود: سپس اختلافی با این مسافران درگرفت و مأموران "سعی کردند با آرامش وضعیت را کنترل کنند" اما این سه مسافر در را بستند تا از ورود ماموران به هواپیما جلوگیری کنند و آنان را مورد حمله فیزیکی قرار دادند.

ساتون گفت: این رفتار خشونت آمیز اصلاً قابل قبول نیست و در فرودگاه یا هر مکان دیگر معنی ندارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: همه ما در خطوط هوایی اسپیریت، برای این ماموران آرزوی بهبودی سریع داریم و از آنها برای شجاعت و حرفه ای بودنشان تشکر می کنیم.

به گفته لیزا گاس، سخنگوی اداره پلیس فرودگاه وین کانتی، دو نفر از این سه مسافر دستگیر شده اند و شخص سوم نیز مورد بازجویی قرار گرفت و آزاد شد.

ساتن همچنین تأکید کرد که هر سه مسافر از هرگونه پرواز با این شرکت هواپیمایی محروم خواهند بود.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت های هواپیمایی شرکت های هواپیمایی سه مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن ۹ نظامی صهیونیست در درگیری‌های اردوگاه نورشمس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قدس الاخباریه، ارتش رژیم صهیونیستی امروز شنبه با صدور بیانیه‌ای به زخمی شدن ۹ نظامی خود در درگیری‌های دو روز اخیر با مقاومت فلسطین در اردوگاه نور شمس در شهر طولکرم اعتراف کرد.

ارتش صهیونیستی همچنین اعلام کرده که در این درگیری‌ها ۱۰ فلسطینی نیز به شهادت رسیدند.

ارتش رژیم صهیونیستی از دو روز پیش یورشی گسترده به اردوگاه نور شمس در طولکرم داشته و تلاش دارد مبارزان مقاومت در این اردوگاه را سرکوب کند.

کد خبر 6083611 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • آژانس امدادرسانی : هر 10 دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود
  • آنروا: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود
  • زخمی شدن ۹ نظامی صهیونیست در درگیری‌های اردوگاه نور شمس
  • زخمی شدن ۹ نظامی صهیونیست در درگیری‌های اردوگاه نورشمس
  • درگیری ۳۸ ساعته در اردوگاه نور شمس طولکرم/ شهادت هفت فلسطینی
  • سردرگمی مسافران هوایی