Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعظم هراتی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: کمپ ماده ۱۶ احسان ورامین، تنها مرکز ترک اعتیاد معتادان متجاهر زخم باز کشور است که خدمات تخصصی خود را به ۴۰۰ نفر از این افراد ارائه می‌دهد.

وی افزود: این مرکز معتادان متجاهری را که با دستور قاضی ویژه طرح معرفی می‌شوند، پذیرش کرده و اجازه پذیرش معتادان متجاهر معلول و یا فاقد زخم باز را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هراتی اظهار داشت: این مرکز به عنوان تنها کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ زخم باز کشور، در مسیر خدمت‌رسانی به معتادان، با مشکلاتی مواجه است که روز گذشته بررسی و دستورات لازم برای رفع آن صادر شد.

وی گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه، معتادان بستری در این مرکز به منظور دریافت خدمات بستری و سرپایی، زیر پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند ضمن این که شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهید مفتح ورامین داروی مورد نیاز این مرکز را تأمین می‌کند.

هراتی اظهار داشت: بیمارستان هفت تیر نیز به عنوان بیمارستان پشتیبان این مرکز پس از بیمارستان شهید مفتح ورامین در نظر گرفته شد و بهزیستی استان تهران نیز اقلام بهداشتی، شوینده و تهیه یک دستگاه اتوکلاو و الکتروشوک را بر عهده گرفت.

رئیس بهزیستی ورامین اضافه کرد: با توجه به این که این مرکز مجاز به پذیرش معتادان متجاهر با زخم باز است، مقرر شد تا یک پزشک در مرکز غربالگری جمع آوری این افراد مستقر شود و نسبت به بررسی وضعیت معتادان برای داشتن شرایط لازم برای بستری در مرکز احسان اقدام کند.

وی گفت: با استقرار یک پزشک در این مرکز، بیماران مبتلا به اچ.آی.وی مثبت برای درمان به خارج از این مرکز اعزام نشده و در همان مکان نسبت به مداوای آنها اقدام می‌شود.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها معتادان متجاهر مواد مخدر ورامین ستاد مبارزه با مواد مخدر ساماندهی معتادان متجاهر سازمان بهزیستی کشور پیشگیری از اعتیاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معتادان متجاهر مواد مخدر ورامین معتادان متجاهر مواد مخدر ورامین ستاد مبارزه با مواد مخدر ساماندهی معتادان متجاهر سازمان بهزیستی کشور پیشگیری از اعتیاد اخبار کنکور معتادان متجاهر زخم باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ برابری اعتبارات بیمه خدمات درمانی معتادان در حین درمان در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ طالبی افزود: اعتبارات این حوزه از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • افزایش ۵ برابری اعتبارات بیمه خدمات درمانی معتادان در حین درمان در گلستان
  • هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • خدمات بستری رایگان افراد بالای ۶۵ سال
  • زاکانی: ظرفیت پذیرش در مراکز ماده ۱۶ بیشتر شده است | امیدواریم مشکل معتادان متجاهر را با مشارکت مردم حل کنیم