Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید راشد جزایری روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین جمعیت مورد حمایت تیم‌های حمایتی طرح محله و خانواده‌محور سردار شهید سلیمانی در شهرستان شهرکرد با ۲ هزار و ۷۶۰ نفر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در شهرستان‌های سامان ۸۱۲ نفر، در لردگان ۶۸۸ نفر، در بروجن ۲۲۴ نفر، در بن ۲۰۳ نفر، در  فارسان ۱۴۲ نفر، در کیار ۱۰۲ نفر، در اردل ۶۴ نفر و در کوهرنگ ۵۰ نفر از حمایت‌های طرح سردار سلیمانی برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزایری، تعداد تیم‌های حمایتی فعال در طرح سردار سلیمانی را ۴۵۶ تیم اعلام کرد و افزود: در این تیم‌ها، یک هزار و ۵۴۴ نفر فعالیت دارند.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری همچنین از تشکیل ۱۲۸ تیم مراقبت در منزل طرح سردار سلیمانی خبر داد و گفت: در این تیم‌ها، ۲۹۱ نفر فعال شده است و تاکنون به ۲ هزار و ۴۵ فرد شامل افراد بالای ۶۰ سال سن، افراد دارای بیماری زمینه‌ای، افراد بی‌حرکت و ناتوان خدمات‌رسانی کرده‌اند.

جزایری تصریح کرد: با ارائه خدمات تیم‌های مراقبت در منزل، ۴۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا شناسایی و تحت مراقبت قرار گرفتند.

وی، درصد تحقق پوشش حمایتی از گروه‌های در معرض خطر ویروس کرونا را ۳۶ درصد اعلام کرد و افزود: در مجموع موفقیت طرح شهید سلیمانی در استان بیش از ۷۰ درصد است.

به گزارش ایرنا، طرح محله و خانواده‌محور شهید سلیمانی در ۴۵۴ محله استان چهارمحال و بختیاری با به کارگیری یک هزار و ۷۳۳ عضو در حال اجرا است.

ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سلامت چهارمحال وبختیاری دانشگاه های علوم پزشکی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سلامت چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا سلامت چهارمحال وبختیاری دانشگاه های علوم پزشکی بهداشت و سلامت اخبار کنکور ویروس کرونا تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: روز جمعه با فعال شدن یک سامانه بارشی در استان به ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار باران برای استان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار هواشناسی در خصوص سامانه بارشی

وی افزود: بارش‌ها به تدریج ضعیف شده و موج بارشی روز شنبه از استان خارج می‌شود.

نوروزی با اشاره به کاهش نسبی دما در استان، اضافه کرد: کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته در شهرکرد به صفر درجه سانتی‌گراد رسید که به همراه بلداجی سردترین ایستگاه‌های استان گزارش شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • راهپیمایی مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از عملیات وعده صادق
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • کسب رتبه سوم چهارمحال و بختیاری در مرمت بنا‌های تاریخی
  • پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • استاندار خراسان رضوی: رژیم صهیونیستی بسیار آسیب پذیر است
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری