Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بنابر اعلام مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفی هوای مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته با قرار گرفتن روی عدد 122 در شرایط ناسالم برای گروههای حساس بود که با توجه به وزش شدید باد و بارش‌های پراکنده امروز شاخص کیفی هوا با عدد 38 در وضعیت سبز و پاک قرار دارد.

همچنین ایستگاه شهید آوینی با عدد شاخص 173 در شرایط قرمز و خطرناک برای همه گروههای سنی قرار دارد؛ این در حالی است که از مجموع 23 ایستگاه کیفیت سنجی هوا در سطح شهر، در حال حاضر فقط اطلاعات 13 ایستگاه در سایت مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد در دسترس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ 70068

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد کیفیت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای اکثر شهرهای کرمانشاه در وضعیت «هشدار» قرار گرفت

ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه، هوای اکثر شهرهای استان، امروز (هفتم فروردین) در وضعیت هشدار قرار دارد.

احد جلیلیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به کیفیت هوای شهرهای مختلف استان کرمانشاه، گفت: بر اساس اطلاعات ایستگاه‌های سنجش کیفی هوا که مربوط به ساعت هفت صبح امروز (هفتم فروردین) است، عدد شاخص کیفی هوا برای شهر کرمانشاه ۱۱۳ بوده و بیانگر وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و هشدار است.

وی عدد شاخص کیفی هوا برای شهر قصرشیرین را نیز ۱۵۳ اعلام کرد که وضعیت قرمز، ناسالم و هشدار را نشان می‌دهد و افزود: در ایستگاه سرپل ذهاب نیز عدد شاخص کیفی هوا ۱۱۴ بوده و بیانگر وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و هشدار است.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: عدد شاخص کیفی هوا در ایستگاه پاوه نیز ۱۴۸ بوده و وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و هشدار را نشان می‌دهد.

جلیلیان، وضعیت هوای شهر کنگاور را با توجه به اطلاعات ایستگاه آن سالم اعلام کرد.

وی ابراز امیدواری کرد به تدریج و از اواسط روز از غلظت ذرات معلق موجود در هوای شهرهای مختلف استان کاسته شود و گفت: منشا این توده گرد و غبار که از اوایل امروز جو استان را تحت تاثیر قرار داده، خارج از مرزهای کرمانشاه بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای کرمانشاه امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای پاک، ارمغان هفتمین روز بهار در مشهد
  • هوای اکثر شهر‌های کرمانشاه در وضعیت هشدار
  • هوای اکثر شهرهای کرمانشاه در وضعیت «هشدار» قرار گرفت