Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@15:11:44 GMT

آغاز نخستین نمایشگاه مجازی کتاب سراسری

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۱۱۴۶

آغاز نخستین نمایشگاه مجازی کتاب سراسری

ایسنا/هرمزگان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از آغاز نخستین نمایشگاه مجازی کتاب خبر داد.

رضا کمالی زرکانی در تشریح این خبر افزود: نخستین نمایشگاه مجازی کتاب به صورت سراسری از یک بهمن ماه آغاز و تا شش بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نخستین نمایشگاه مجازی کتاب با مشارکت ۱۷۳۲ ناشر داخلی و ۱۸۰ ناشر خارجی و عرضه بیش از ۱۲۰ هزار عنوان کتاب، کار خود را آغاز کرد و علاقه مندان در استان هرمزگان می توانند با ورود به سامانه مجازی tehranbookfair.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir علاوه بر بازدید نسبت به خرید کتاب های مورد نیاز خود اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به تخفیف های ارائه شده اشاره و اضافه کرد: در بخش ناشران داخلی ۲۰ درصد و در بخش خارجی ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است و امکان بازدید به صورت ۲۴ ساعته مهیا شده است و ارسال کتاب ها نیز به صورت رایگان به سراسر کشور صورت می پذیرد.

کمالی زرکانی یادآور شد: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بازدیدکنندگان از این نمایشگاه مجازی از تخفیف ۵۰ درصد از تعرفه اینترنت برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به داوطلبان آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مهدی اعصامی گفت: استفاده و همراه داشتن دستگاه‌های ارتباط الکترونیکی و حافظه‌دار در جلسه آزمون تخلف است و باعث محرومیت از آزمون سراسری می‌شود.
مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان با تقدیر از اقدامات نهاد‌های امنیتی و انتظامی در شناسایی و رصد سوداگران کنکور در شبکه‌های اجتماعی مجازی افزود: قانون در مجازات افراد متخلف صراحت دارد و انجام هر یک از اعمال تخلف مرتبط با آزمون در قالب عضویت در گروه یا شبکه اجتماعی به تناسب نوع جرم می‌تواند به حبس از یک تا ۱۰ سال منجر شود.
وی خواستار آن شد که والدین داوطلبان تحت‌تا ثیر تبلیغات کذب قرار نگیرند و سرنوشت فرزندان خود را به سوداگران و کلاهبرداران کنکور گره نزنند.
حفاظت آزمون سازمان سنجش با همکاری نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی برای پیشگیری و مقابله با هر نوع تخلف از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده خواهد کرد تا شرایط اجرای عدالت آموزشی برای همه داوطلبان آزمون سراسری به‌صورت یکسان فراهم شود.

مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان از داوطلبان شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ خواست که در صورت ورود به شبکه‌های مجازی مدعی تقلب و تضمین قبولی، هر چه سریع‌تر از آن خارج شده تا مشمول مجازات‌های قانونی نشوند.

دیگر خبرها

  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌های درسی از امروز پنجم اردیبهشت
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • هشدار به داوطلبان آزمون سراسری
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب
  • دومین کتابخانه سیار تایباد حرکت خود را آغاز کرد