Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محسن صادقیان پنجشنبه شب در نشست بررسی طرح اقدام ملی مسکن در مهریز افزود: تمامی فعالیت ها برای ساخت این واحدها با هماهنگی و همکاری بخش‌های مختلف با پیگیری مسوولان شهرستان در حال انجام است .

وی با اشاره به اینکه در این ارتباط هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های مرتبط در منطقه وجود دارد به افزایش سهمیه اشاره کرد و یادآور شد: در صورت همکاری و ایجاد زیرساخت مناسب برای تحقق اهداف و پاسخ به نیاز تمامی متقاضیان پیگیری و اقدام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فرماندار مهریز گفت: در این شهرستان یک هزار و ۲۶۵ نفر برای خانه‌دار شدن در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۹۰۰ نفر واجد شرایط هستند و کار پایش آنها طبق مقررات در منطقه با همکاری سایر مجموعه‌ها ادامه دارد.

رضا زارع زاده مهریزی افزود: هرچند عملیات اجرایی ساخت واحدها آغاز شد، برای افزایش سهمیه باید زیرساخت های لازم فراهم شود که در این خصوص به همکاری بخش‌های مختلف نیاز است و هدف دولت تقویت طرح و پاسخگویی به نیاز و مطالبات عموم شهروندان در این ارتباط است .       

در طرح اقدام ملی مسکن تاکنون ۲۲ هزار نفر از  اقشار مختلف مردم و جوانان استان ثبت نام کردند که حدود ۱۳ هزار نفر واجد شرایط شدند.

همچنین تاکنون برای هشت هزار و ۵۰۰ نفر زمین تامین شد و این روند بر اساس اهداف دولت  تدبیرو امید با جدیت در یزد و دیگر شهرستان‌های استان یزد ادامه دارد.

مهریز در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

متقاضیان ثبت نام در طرح اقدام ملی و افراد تحت تکفل باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از  اول فروردین ماه ۸۴ به بعد باشند و پس از انقلاب از امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشند و  به عبارتی فرم ‹‹ج›› آنها در استعلام از سامانه مربوطه سبز باشد.

شرط دیگر متأهل یا سرپرست خانوار بودن فرد  است. البته زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن می‌توانند در این طرح نام‌نویسی کنند و حداقل پنج سال افراد سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا را نیز داشته باشند.

 سابقه سکونت در شهر جدید مورد تقاضا یا در شهر مادر حداقل پنج سال است.

نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی نظیر چک برگشتی، تسهیلات معوقه و غیره، توانایی تأمین هزینه ساخت مسکن مازاد بر تسهیلات بانکی، امکان سپرده‌گذاری حداقل ۳۰ درصد هزینه ساخت مازاد بر تسهیلات بانکی از جمله دیگر شروط است.

برچسب‌ها مهریز طرح اقدام ملی مسکن توسعه اقتصادی یزد مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز طرح اقدام ملی مسکن توسعه اقتصادی مهریز طرح اقدام ملی مسکن توسعه اقتصادی یزد مسکن اخبار کنکور طرح اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تحویل مسکن ملی طرح جمعیت و جوانی در شاهرود آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی شامگاه پنجشنبه در ادامه سفر هیأت دولت به استان سمنان در جشن تحویل زمین نهضت ملی مسکن ویژه طرح جوانی جمعیت در سالن همایش‌های شهرداری شاهرود حضور پیدا کرد.

قرار است در این مراسم به صورت نمادین به چند خانواده دارای فرزند سوم و بیشتر، زمین ۲۰۰ متری اهدا شود.

رئیس جمهور در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

طرح جوانی جمعیت از مشوق‌های دولت برای جوانی جمعیت است که طی آن به داوطلبان زمین رایگان و تسهیلات ساخت داده می‌شود.

خبر تکمیل می‌شود.

کد خبر 6082116

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد
  • تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود
  • جشن واگذاری بیش از ۲ واحد مسکونی در استان سمنان
  • معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • جشن تحویل مسکن ملی طرح جمعیت و جوانی در شاهرود آغاز شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال