Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، این نمایشگاه با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی تا ۶ بهمن پذیرای متخصصان حوزه نفت خواهد بود. نمایشگاه صنعت نفت و پتروشیمی ایران از نظر گستردگی و تعداد شرکت کنندگان در زمره پر اهمیت‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه صنعت نفت و گاز در جهان به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
منبع: شبکه خبر کد خبر 470054

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نمایشگاه نفت گاز پتروشیمی تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم بهمنی عصر دوشنبه شب در نشست با رئیس کل دادگستری استان بوشهر و مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان، ضمن گلایه از صنایع مستقر در عسلویه و کنگان گفت: شهر شیرینو در قلب سازمان منطقه ویژه قرار گرفته است، جوانان بومی شیرینو در شرایطی با معضل بیکاری روبرو هستند که این شهر میزبان صنایع عظیم پارس جنوبی بوده و برای اهالی سراسر کشور اشتغال ایجاد کرده است.

رئیس شورای شهر شیرینو افزود: زیبنده این جوان‌های ما نیست در قطب اقتصادی کشور و پایتخت انرژی بی کار داشته باشیم.

وی گفت: صنعت، محیط زیست را آلوده کرده، آب و برق و… را مصرف می‌کند و همه جا را اشغال کرده است ولی مردم با مشکلات متعددی در زمینه‌های بهداشتی و سلامت، آب و برق، اشتغال و.... روبرو هستند.

وی ادامه داد: بارها از دستگاه‌های مختلف پیگیری اشتغال جوانان کرده‌ایم اما به نتیجه مطلوبی نرسیدیم.

بهمنی گفت: سندهای شهر شیرینو از سال ۹۵ مشکل صدور، تفکیک و نقل و انتقال دارد و مردم گلایه مند هستند، مردم متقاضی تشکیل کمیسیون رفع تداخل اراضی دارند.

بهمنی اضافه کرد: امنیت صنایع مدیون مردم بومی است، مردم سخاوتمندانه زمین و آب و خاک و هوا را در اختیار صنعت قرار داده‌اند و کمترین حق مردم حل مشکلات اشتغال و درمان است‌.

رئیس شورای شهر شیرینو گفت: در شهر شیرینو اسکان پرسنل زحمت کش پتروشیمی‌های هلدینگ خلیج فارس، پترو فرهنگ، باختر، پتروشیمی‌های بوشهر و … است و حداقل ترین امکانات مثل آب‌شرین‌کن، ماشین آلات شهرداری و خدمات شهری مطالبه به حق این شهر از صنعت است.

بهمنی ضمن انتقاد از نحوه تقسیم آب‌شیرین‌کن‌ها توسط صنایع در کل استان بوشهر گفت: مردم این شهر در اکثر مواقع مشکل آب شرب دارند سوال اینجاست چرا به کل استان آب شیرین کن توسط صنعت تأمین خواهد شد، اما هیچ دستگاه ای برای این شهر دیده نشده است؟

بهمنی ضمن نقد عملکرد برخی از مدیران عامل صنایع جهت عدم همراهی و همکاری با ستاد مناسبت‌ها در برگزاری مناسبت‌های ملی مذهبی گفت: بارها شاهد بی‌خیالی و بی توجهی مدیران پتروشیمی‌های مستقر در شیرینو در خصوص مناسبت‌های ملی مذهبی هستیم، پتروشیمی بوشهر با درآمد میلیاردی چرا باید همراهی یک مراسم چند میلیونی برایش سخت باشد؟

وی گفت: توقع ما از مدیرعامل این شرکت همکاری و کمک میلیاردی به زیرساخت‌های عمرانی و شهری است با توجه به آسیب‌های که این شهر از صنعت دیده، اما می‌بینیم در هزینه‌های مناسبت‌های کوچک هم مانده است.

کد خبر 6085906

دیگر خبرها

  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • تکمیل زنجیره ارزش، گلوگاه «جهش تولید» در صنعت پتروشیمی است
  • جهش تولید طلای صنعت پتروشیمی با توان فنی ایرانی در کوروش
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی
  • نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • بررسی زمینه‌های تحقق جهش تولید در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت ایران
  • مهر تأیید نهادهای بین‌المللی بر رشد صنعت نفت ایران
  • نمایش توانمندی ایران در تولید مواد دارویی
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا