Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین ستاری گفت: کانون فرهنگی هنری آل نبی(ع) در کمک مومنانه به کارتن‌خواب‌ها در دوره شیوع ویروس کرونا همکاری داشته و در جدیدترین نوبت، در ایام فاطمیه، هزار پرس غذای گرم میان این افراد توزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین «یونس ستاری» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه برگزاری مطلوب نماز جماعت و مجالس روضه و عزاداری در ایام فاطمیه بار دیگر عزم جدی مسجدی ها در تعظیم شعائر دینی همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی را نشان داد، اظهار کرد: اجتماع فاطمیون با محوریت مساجد کیانشهر و با مشارکت هیئت های مذهبی و با رعایت کامل فاصله اجتماعی در این منطقه از شهر تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد جامع حضرت رقیه (س) کیانشهر افزود: کانون فرهنگی هنری آل نبی(ع) این مسجد نیز در آماده سازی این مسجد برای برگزاری برنامه های مختلف نقش دارد، ضمن اینکه در کمک مومنانه به کارتن خواب ها در دوره شیوع ویروس کرونا همکاری داشته و در جدیدترین نوبت در ایام فاطمیه، هزار پرس غذای گرم میان این افراد توزیع شد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری آل نبی(ع) همچنین در شناسایی نیازمندان و افرادی که در دوره شیوع ویروس کرونا بی کار شدند یا درآمدشان کاهش یافته است، و طی این مدت، 40 خانواده جدید را خیریه مسجد حضرت رقیه (س) معرفی کرده است، گفت: اعضای این کانون همچنین در جمع آوری کمک های مردمی و تهیه برخی از اقلام از دستگاه های مختلف نیز همکاری دارد و در مجموع بیش از هزار و ۲۰۰ بسته ارزاق طی سال جاری از سوی این مسجد و به همت هیئت امنا، بچه های بسیج و کانون فرهنگی هنری میان نیازمندان توزیع شد.

 

ستاری اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری آل نبی(ع) مسجد جامع حضرت رقیه (س) مسابقه کتابخوانی را نیز به مناسبت دهه فجر برگزار می کند که به صورت مجازی و از طریق شبکه های اجتماعی در پیام رسان های سروش و گپ و همچنین از طریق توزیع منبع این مسابقه در دفتر این کانون، سوالات و پاسخنامه در اختیار مردم قرار می گیرد. در شب 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در جشنی که به همین مناسبت در این مسجد برگزار می شود به پنج نفر به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می شود.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد رقیه توزیع غذای گرم کانون فرهنگی هنری کانون فرهنگی هنری آل نبی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه کرامت که در محل دفتر امام جمعه زنجان برگزار شد، با بیان اینکه یکی از ضرورت‌های برنامه‌های این دهه، استفاده از ظرفیت مردمی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه‌ها است، گفت: بی‌شک با برخورداری از مشارکت مردمی می‌توان در برگزاری هر چه بهتر این برنامه‌ها گام برداشت.

وی با بیان اینکه در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت، همه دستگاه‌ها باید از حداکثر توان خود استفاده کرده و هم‌افزایی در برگزاری این برنامه‌ها را جزو اولویت‌های اصلی خود قرار دهند، افزود: یکی از تأکیدات ما به برگزارکنندگان برنامه‌های دهه کرامت این است که از انجام کارهای موازی به جد اجتناب کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه تشکیل کمیته اجرایی و عملیاتی ستاد دهه کرامت یکی از ضروریات برنامه‌های این دهه به شمار می‌رود، اظهار کرد: معتقدیم در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت باید رویکرد برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که باعث ایجاد نشاط و شادی در مردم شود، به همین خاطر هر چقدر مشارکت مردم در برگزاری این برنامه‌ها بیشتر باشد، به همان میزان نشاط به همراه خواهد داشت.

آیت‌الله خاتمی همچنین به نقش ارزنده دستگاه‌های فرهنگی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت اشاره و خاطرنشان کرد: بدون شک، دستگاه‌های فرهنگی باید به واسطه بودجه‌ای که دریافت می‌کنند، در برگزاری این برنامه‌ها پیشگام بوده و نقش حمایتی خود را در این زمینه به خوبی ایفا کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه می‌توان از ظرفیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در استان در برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه کرامت استفاده کرد، افزود: یکی از رویکردهای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در برگزاری چنین برنامه‌هایی، مردمی کردن این برنامه‌ها است.

محسن اسلامی از فعال بودن ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد، قادر است برنامه‌ها و جشن‌های امسال دهه کرامت را در مساجد روستایی استان نیز برگزار کند.

کد خبر 6087634

دیگر خبرها

  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب