Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین علم الهدی گفت: گروه جهادی حضرت خدیجه(س) مسجد روحانی با استقرار چند موکب در میادین جنوب شهر تهران اقدام به فروش اقلام بهداشتی با تخفیف ویژه کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محسن علم الهدی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه پایگاه بسیج مسجد روحانی با شیوع دور جدید ویروس کرونا از آبان امسال دوباره با جدیت کار تولید و توزیع اقلام بهداشتی به ویژه ماسک و شیلد را از سر گرفته است، اظهار کرد: این پایگاه بیش از ده هزار عدد از این اقلام را که تولید کرد میان اهالی مسجد روحانی و نیازمندان جنوب شهر تهران توزیع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد روحانی (واقع در تهران، خیابان 17 شهریور، خیابان شهید حدادعادل) افزود: گروه جهادی حضرت خدیجه(س) این مسجد با استقرار چند موکب در میدان های خراسان، شوش و قیام اقدام به فروش اقلام بهداشتی با تخفیف ویژه کرده است.

  

وی اضافه کرد: کمک مومنانه اهالی مسجد روحانی به نیازمندان با همکاری سپاه تهران بزرگ و بنیاد مستضعفان و به همت گروه جهادی حضرت خدیجه (س) و صندوق پس انداز و قرض الحسنه این مسجد، همچنان ادامه دارد و در ایام فاطمیه، 130 بسته معیشتی میان خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

علم الهدی در ادامه به برگزاری نماز جماعت و برنامه های مذهبی و فرهنگی در مسجد روحانی با رعایت پروتکل های بهداشتی طی دو ماه اخیر اشاره کرد و گفت: تعطیل کردن مساجد یا برنامه های آن، آخرین راهکار است بنابراین مجموع دست اندرکاران این مسجد تمام تلاش خود را برای برگزاری همه برنامه ها با حفظ سلامتی مردم به کار گرفته اند.

 

وی ادامه داد: شورای فرهنگی و هیئت امنای مسجد روحانی مصوب کرده اند که اقلام بهداشتی همچون ماسک و دستکش و محلول ضد عفونی کننده ای که اهالی این مسجد تهیه می کنند ابتدا میان نمازگزاران همین مسجد توزیع شود تا هیچ مشکلی برای فردی پیش نیاید که الحمدالله تاکنون با درایت صورت گرفته در این زمینه موفق بوده ایم.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه اقلام بهداشتی کرونا اقلام بهداشتی مسجد روحانی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ستاد حمایت از جوانی جمعیت استان گفت: قانون جوانی جمعیت، قانونی جامع با مشوق‌های خوبی برای مزدوجان و فرزند آوری است و همه دستگاه‌ها باید برای اجرای این قانون اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: با توجه به تاکیدات امسال منابع مورد نیاز برای تسهیلات فرزند آوری تامین خواهد شد تا صف تشکیل شده تسهیلات کمتر شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه در راستای واگذاری زمین خراسان جنوبی رتبه اول را دارد گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ تک واحدی و دو واحدی آماده قرعه کشی است.

طالبی گفت: بر اساس ماده پنج قانون جوانی جمعیت باید دستگاه‌های خدمت رسان انشعابات را به خانواده‌های دارای سه فرزند با تخفیف ۵۰ درصدی و چهار فرزند با تخفیف ۷۰ درصدی و عوارض شهرداری با تخفیف۱۰ درصد داده شود.
وی افزود: مصوبات قانون جوانی جمعیت به خوبی به مردم اطلاع رسانی شود تا مردم مشمول طرح جوانی جمعیت از این قوانین استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • «قرآن مجید»کتاب خدا مهجور نماند
  • مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل