Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@17:40:29 GMT

پیوس: عبدی می‌تواند آقای گل شود

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۱۳۰۶

پیوس: عبدی می‌تواند آقای گل شود

فرشاد پیوس، ستاره پیشین خط حمله پرسپولیس می‌گوید: مهدی عبدی می‌تواند با تمرکز روی مسابقات و گلزنی خودش به کفش طلا هم فکر کند. 

به گزارش مشرق، فرشاد پیوس بدون شک یکی از بهترین گلزن‌های تاریخ فوتبال کشورمان است. مهاجمی که علی دایی هم او را گلزن مادرزاد خوانده است. صحبت کردن با فرشاد پیوس در خصوص گلزنی‌های اخیر «مهدی عبدی» خالی از لطف نیست‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

وکیل برانکو توافق با پرسپولیس را تایید کرد

مهدی عبدی که چند هفته نتوانسته بود گل بزند بعد از باز کردن دروازه استقلال در دربی دوباره جلوی فولاد خوزستان موفق به گلزنی شد. در این رابطه صحبتی ندارید؟
من قبلاً هم گفته بودم مهدی عبدی با زدن اولین گل راه خواهد افتاد. او و همین‌طور آرمان رمضانی خیلی تحت فشار هستند و بازی در پرسپولیس یا استقلال این خاصیت را دارد. باید بتوانید این فشارها را تحمل کنید. 

با بی‌محلی به انتقادات؟
بی‌محلی؟!

خودتان به مهدی عبدی گفته بودید...
من گفتم توجهی به برخی حرف‌ها در فضای مجازی نکند. اتفاقاً انتقاد سازنده خیلی هم خوب است. مهدی عبدی مهاجم توانمندی است و می‌تواند بیشتر از این هم بدرخشد. 

گل‌های عجیب و قشنگی هم معمولاً می‌زند.
نشان‌دهنده شم گلزنی اوست. بازی کردن در پرسپولیس آسان نیست و من فکر می‌کنم با این دو گل مهدی عبدی می‌تواند بهتر از این هم بازی کند. 

با خودش که صحبت می‌کردیم می‌گفت دوست دارد آقای گل لیگ برتر شود. آیا می‌تواند؟
چراکه نه؟ او می‌تواند آقای گل هم شود. در پرسپولیس شما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی به دست می‌آورید چون همبازیان باکیفیتی دارید. مهدی هم می‌تواند با تمرکز روی مسابقات و گلزنی خودش به کفش طلا هم فکر کند. 

در مورد آرمان رمضانی هم همین حرف را زده بودید؟
بله، به هرحال برای هر مهاجمی در هر تیمی زدن اولین گل خیلی اهمیت دارد. آرمان رمضانی هم از این قاعده مستثنی نیست و می‌تواند با زدن اولین گل از زیر فشارها خلاص شود. به نظرم او مهاجم خوش قد و قواره‌ای است که می‌تواند روی ضربات ایستگاهی به پرسپولیس کمک کند. 

چند هفته‌ای است که یحیی گل‌محمدی از احمد نوراللهی به عنوان مهاجم کاذب استفاده می‌کند. شما با این تصمیم موافق هستید؟
آنچه اهمیت دارد تصمیم سرمربی است. یحیی گل‌محمدی مربی باهوشی است که خوب می‌داند چگونه از مهره‌هایش استفاده کند. احمد نوراللهی یک هافبک متمایل به کارهای دفاعی است اما در حال حاضر پرسپولیس با کمبود مهاجم روبه‌روست. اتفاقاً جلوی فولاد خوزستان عملکرد خوبی داشت و یک گل هم زد. بنابراین نمی‌توان از تصمیم یحیی گل‌محمدی ایراد گرفت. 

خبر دارید داور بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان عذرخواهی کرده است؟
به هرحال یک‌سری اشتباهات طبیعی است اما من نمی‌دانم چطور آن صحنه پنالتی اعلام شد؟ پرسپولیس بعد از آن پنالتی چند دقیقه وارد شوک شد و امیدوارم هرچه زودتر تکنولوژی VAR وارد کشورمان شود. اگر این فناوری خوب نبود کشورهای صاحب فوتبال از آن استفاده نمی‌کردند. به نظرم تنها راه کمک به داوری و کم شدن اشتباهات آوردن این فناوری به ایران است. 

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی فرشاد پیوس پرسپولیس مهدی عبدی فوتبال مهدی عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه هفته‌های خوبی را سپری می‌کرد و پس از دو پاس گل متوالی در بازی‌های ملوان و صنعت نفت، دچار مصدومیت شد و در بازی قبلی خیلی زود تعویض شد.

عالیشاه به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشید و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شد اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند.

در این شرایط پرسپولیس که ابزار بازی دادن به دو مهاجم تخصصی را هم ندارد باید مقابل آلومینیوم در جام حذفی به وحید امیری برای بازی در خط حمله اعتماد کند‌‌. امیری پس از سپری کردن چندماه مصدومیت از ابتدای نیم فصل دوم به میادین برگشته اما بازیکن ثابت نبوده است.

با این حال کادرفنی پرسپولیس امیدوار به درخشش وحید امیری در بازی حساس جام حذفی برابر آلومینیوم اراک هستند.

دیگر خبرها

  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • تصویر تکراری: آغوش امن بازیکنان استقلال!