Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج ادارات استان قزوین گفت: ما باید کمک کنیم تا افزایش وجدان کاری و تکریم ارباب رجوع در ادارات نهادینه شود و میزان رضایت‌مندی مردم از دستگاه اداری افزایش یابد. - اخبار استانها -

حسین فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: ما باید کمک کنیم تا افزایش وجدان کاری و تکریم ارباب رجوع در ادارات نهادینه شود و در این راستا میزان رضایت‌مندی مردم از دستگاه‌ اداری افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف نهایی بسیج ادارات را طی کردن پله‌های ترقی به سوی دولت اسلامی دانست و ادامه داد: بسیج ادارات با انجام کارهای فرهنگی در کنار مدیران دستگاه‌های دولتی به دنبال این هدف متعالی است.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان قزوین در ادامه با اشاره به برگزاری میز خدمت جهادی در ادارات و مناطق محروم استان گفت: میزگرد جهادی در ادارات به صورت مستمر در طول سال توسط کارمندان بسیجی برای خدمت به مردم انجام می‌شود اما میز خدمت اصلی ما مخصوص مناطق محروم و روستایی است.

وی عنوان کرد: در ابتدا یک منطقه محروم روستایی شناسایی شده، مشکلات احصا می‌شود سپس با کمک دهیار، اهالی و بسیج روستا، مدیران مرتبط با آن مسئله را برای برطرف کردن معضلات مردم پای کار می‌آوریم.

فیضی خاطرنشان کرد: شکل دیگری از میز خدمت جهادی به صورت منطقه‌ای انجام می‌شود به عنوان مثال یک در یک دهستان با چندین روستای محروم اقدامات جهادی با کمک مدیران ارشد استان صورت می‌گیرد.

حفظ امانت داری و تکریم ارباب رجوع مهم‌ترین اولویت دفاتر قضایی الکترونیک قرار گیردهمدان|تکریم ارباب رجوع در دستور کار مسئولان قرار گیردطرح‌های تکریم ارباب رجوع باید در تمام ادارات شهرستان ساوه اجرا شود

مسئول سازمان بسیج ادارات استان قزوین افزود: تا به امروز در روستاهای فشک الموت، دهستان چوقور بخش طارم سفلی، شهرستان بوئین زهرا، تاکستان و آوج میز خدمت برگزار شده و نتایج مطلوبی را به دنبال داشته است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی وارد دهستان چوقور شدیم، مردم منطقه می‌گفتند که "شما نخستین تیمی هستید که به وعده‌های خود جامعه عمل پوشانیده‌اید."

فیضی ادامه داد: به محض شروع کار در این دهستان مشکلات جاده روستایی را توسط اداره راهداری برطرف کردیم؛ به تازگی نیز میز خدمت را در روستای چشمه غلامعلی در منطقه کوهین و شهر اقبالیه برگزار کردیم.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان قزوین با اشاره به "میز خدمت جهش تولید" گفت: پس از این که بسیج مهندسین و کارگری مشکلات واحدها را احصا کردند، ما به دنبال آن مسئولان ذی‌ربط در ادارات مختلف استان را از مشکل مطلع می‌کنیم و زنجیره‌ای کامل برای رفع مشکل شکل می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: گازرسانی به پارک صنعتی لیا نمونه‌ای موفق از همکاری بین اقشار بسیج مهندسین، کارگری و ادارات با مسئولان اجرایی و قضایی استان در جهت گازرسانی به 90 واحد تولیدی و صنعتی بود، مشکلات 40 واحد نیز تا پایان سال برطرف می‌شود.

فیضی در انتها با بیان این که تقریبا 50 درصد از کارمندان ادارات استان قزوین بسیجی هستند، تصریح کرد: البته نمی‌توان گفت 50 درصد دیگر بسیجی نیستند این در حالی است که شاید در دیگر اقشار بسیج و سایر عرصه‌های فرهنگی و جهادی فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین بسیج سازندگی استانداری قزوین بسیج سازندگی سازمان بسیج ادارات استان قزوین تکریم ارباب رجوع تکریم ارباب رجوع میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صادقپور ظهر یکشنبه در مجمع جهادگران شورای جهادی شهرستان البرز که به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران برگزار شد عنوان کرد: هرجا از حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم

وی با اشاره به اینکه جهادگران شعار خدمت بی منت را در میدان عمل محقق ساخته‌اند و منتظر تشکر و قدردانی مسئولین نمی‌مانند گفت: گروه‌های جهادی بسیج با تلاش بی‌وقفه خود و اتکا به خداوند متعال، بی‌منت برای خدمت به مردم تلاش کرده و بن بست‌ها را می‌شکنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به اقدامات جهادی انجام شده در سطح استان گفت: گروه‌های جهادی منتظر تقدیر مسؤلین نمی‌مانند و با احصا مسائل و محرومیت‌ها آنها را مرتفع کرده و مشکلات مردم را حل خواهند کرد.

کد خبر 6084595

دیگر خبرها

  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاههای اجرایی ارایه می شود
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • کاهش بی سابقه موجودی پرونده‌ها در دادگاه‌های تجدید نظر ایلام
  • ساعات کاری ادارات تغییر می کند
  • ساعت کاری ادارات از خرداد تغییر می‌کند؟/ توضیح این مقام دولتی را بخوانید
  • تغییر ساعات کاری تابستانه فعلا منتفی شد
  • ماجرای تغییر ساعات کاری از خرداد منتفی شد؟