Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@15:31:48 GMT

نیروی هوایی در اوج آمادگی است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۱۴۰۶

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: به پشتوانه حمایت‌های مردم و رهبری، روزانه شاهد صد‌ها پرواز در راستای صیانت و حفظ مرز‌های کشور هستیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، امیر سرتیپ هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در برنامه طلوع فجر گفت: آنچه که مسلم است انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه انبیا است و واقعا معجزه قرن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز پس از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب حقانیت آن و تاثیراتی که در عرصه‌های مختلف بین کشور‌های منطقه قرار داد، اثبات شد.
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش بیان کرد: درباره نیروی هوایی و تاثیراتی که در انقلاب شکوهمند اسلامی دارد، می‌توان به فعالیت‌های این نیرو پیش از انقلاب اشاره کرد که در این زمینه هر وقت احساس خطری از سوی نیرو‌های ساواک انجام شد بسیاری از نیرو‌ها را دستگیر و با ناعدالتی برخورد می‌کردند و به منطقه خارک تبعید می‌کردند تا اعدام آن‌ها اجرا شود و خوشبختانه با وقوع انقلاب حکم این نیرو‌ها اعدام نشدند.   هادیان خاطرنشان کرد: پس از گذشت ۴۲ سال هنوز هم در مراسم و مناسبت‌های مختلف همان روحیه پر شور و شهید پروری مردم ایران به عنوان مهم‌ترین پشتوانه انقلاب اسلامی به خوبی مشاهده می‌شود.
وی با بیان اینکه در اوج آمادگی هستیم، تصریح کرد: نیروی هوایی در حالی که با توجه به تجهیزات محور بودن، فکر نمی‌کرد بتواند پیشرفت کند، اما به پشتوانه حمایت‌های مردم و رهبری و به دست توانمند جوانان با افتخار در حال پیشرفت‌های چشمگیر هستیم و روزانه شاهد صد‌ها پرواز در راستای صیانت و حفظ مرز‌های کشور هستیم.
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش عنوان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس ایران به طور مظلومانه در مقابل قدرت‌های استکباری ایستادگی کرد و پیروز شد، اما امروز روزگار مظلومیت ما گذشته و در شرایطی هستیم که قدرت دفاعی ما در ارتش جمهوری اسلامی و نیروی هوایی کاملا متفاوت است و مهم‌ترین دلیل آن حفظ روحیه انقلابی و کار جهادی در این بخش است. برچسب ها: نیروی هوایی ، ارتش ، انقلاب اسلامی ، آمادگی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش انقلاب اسلامی آمادگی معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فرمانده نیروی هوایی ارتش به دشمنان: خطای راهبردی کنید با سوخو 24 جواب می‌گیرید

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد که آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم.

امیر حمید واحدی در حاشیه رژه روز ارتش درخصوص آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، اظهارکرد: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستادکل آماده تر از همیشه است. آمادگی که امروز در زمینه سوخو۲۴ داریم از همه زمانها بیشتر است و فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده ها هم آمادگی صد در صد داریم و همانطور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد ضربه ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اسکادران های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند، گفت: ما در تمام زمینه های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب افکن آمادگی صد در صد داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همینجا به دشمنان ایران توصیه میکنم خطای راهبردی نکنند.

وی در پایان گفت: جوابی که سپاه به آنها داد یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیروهای مسلح ایران انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • هشدار فرمانده نیروی هوایی ارتش به دشمنان: خطای راهبردی کنید با سوخو 24 جواب می‌گیرید
  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • ارتش: آماده اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • آماده اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم
  • به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند