Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه در سخنانی با بیان اینکه آمریکایی‌ها روز‌های سختی را در زمینه همه گیری کرونا در پیش دارند، هشدار داد شمار جان باختگان ناشی از کرونا در این کشور تا پایان ماه آینده میلادی احتمالا از نیم میلیون نفر عبور خواهد کرد.

بایدن در سخنانی در کاخ سفید گفت: اوضاع پیش از آنکه بهتر شوند، در حال وخیم‌تر شدن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمار جان باختگان احتمالا از ۵۰۰ هزار نفر در ماه آینده عبور می‌کند.

رئیس جمهور آمریکا در سخنان خود اعلام کرد دولت وی نمی‌تواند سرعت واکسیناسیون را افزایش دهد. او گفت: ما یکشبه وارد این آشفتگی نشدیم. ماه‌ها برای ما طول خواهد کشید تا اوضاع را تغییر دهیم.

بایدن همچنین از طرح فدرال خود برای مقابله با کرونا رونمایی کرد و آن را «راهبرد ملی» برای پاسخ به کووید ۱۹ و همه گیری کرونا خواند. بایدن گفت: راهبرد ملی ما همه جانبه است. این راهبرد مبتنی بر دانش است و سیاسی نیست. این راهبرد مبتنی بر حقیقت است و نه نکار.

او همچنین به شدت از شیوه تعامل دولت ترامپ در خصوص همه گیری کرونا انتقاد کرد. بایدن البته بار دیگر بر اظهارات پیشین خود مبنی بر راه اندازی کارزاری برای واکسیناسیون ایمن و مؤثر به شکلی که تزریق ۱۰۰ میلیون واکسن ظرف ۱۰۰ روز اول دولت وی صورت پذیرد، تأکید کرد.

اظهارات بایدن در حالی بیان می‌شود که تا کنون بیش از ۲۵ میلیون نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از ۴۲۰ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرونا بایدن آمریکا واکسیناسیون کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه یک میلیارد دلاری بایدن به اسرائیل

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مسئولان آمریکایی نوشت: دولت جو بایدن قصد دارد تل آویو را به سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار مجهز کند. این معاملات تسلیحاتی شامل مهمات تانک، خودروهای نظامی و خمپاره است.

این روزنامه نوشت: مجهز کردن اسرائیل به چنین سلاح‌هایی در نوع خود از زمان جنگ غزه بزرگترین به حساب می‌آید.

پیش از این شبکه سی ان ان نیز به نقل از مسئولانی گزارش داد: اسرائیل نیاز به پایبندی آمریکا به ادامه ارسال سلاح دارد به ویژه اینکه اسرائیل نمی‌تواند بدون حمایت خارجی وارد یک جنگ طولانی مدت شود.

آمریکا از زمان شروع جنگ غزه در هفتم اکتبر از رژیم صهیونیستی حمایت تسلیحاتی به عمل آورده و بارها قطعنامه‌های پیشنهادی شورای امنیت برای توقف جنگ غزه را وتو کرده است.

آمریکا در راستای حمایت خود از رژیم اشغالگر صهیونیستی بامداد امروز (جمعه) قطعنامه پیشنهادی الجزایر برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد.

دیگر خبرها

  • هدیه یک میلیارد دلاری بایدن به اسرائیل
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اعلام شد/ بایدن بیانیه صادر کرد
  • (ویدیو) گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکند
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • بکش اما خطا نکن!
  • بایدن: تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند
  • شمار قربانیان سیل در افغانستان به 66 نفر رسید
  • بایدن درباره تحریم نفت ایران تصمیم جدید گرفت؟
  • افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر
  • نفت ایران دوباره تحریم می‌شود؟