Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-20@03:53:55 GMT

آموزش مهارت به پناهندگان در شهرستان ازنا

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۱۴۶۱

آموزش مهارت به پناهندگان در شهرستان ازنا

لرستان- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان‌ از آموزش مهارت به پناهندگان در شهرستان ازنا خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین،محمدرضا آذرخش بیان داشت: بیش از ۱۱ هزار نفر ساعت برای ۴۸ نفر از پناهدگان عراقی ساکن در مهمانشهر اباذر شهرستان ازنا آموزش مهارتی انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای تفاهم‌نامه سه‌جانبه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد و اداره کل اتباع خارجی وزارت کشور تعداد چهار دوره آموزشی برای ۴۸ نفر از اتباع و پناهندگان در مرکز آموزش شماره ۹ ازنا در حرفه‌های کاربر رایانه، جوشکاری گاز، تعمیر لوازم گازسوز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرستان ازنا آموزش مهارت های حرفه ای پناهجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی وقوع سرقت از منازل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار یحیی الهی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی و آنها را پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • آموزش‌ مهارتی به بیش از ۱۳ هزار سرباز نیرو‌های مسلح خوزستان
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • رشد ۱۹ درصدی آموزش فنی و حرفه‌ای در استان مرکزی