Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@19:10:50 GMT

سفر سه روزه نتانیاهو به امارات و بحرین

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۱۴۸۷

سفر سه روزه نتانیاهو به امارات و بحرین

خبرگزاری فارس: وبگاه صهیونیستی «والا» خبر داد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اولین سفر رسمی خود ماه آینده میلادی به امارات و بحرین سفر خواهد کرد.

پایگاه خبری «عرب۴۸» به نقل واللا گزارش داد که پیش ‌بینی شده است این سفر به مدت سه روز و از تاریخ نهم ماه فوریه تا یازدهم همین ماه باشد.

واللا در گزارش خود اشاره کرد که در صورتی که تل‌آویو برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تصمیم به قرنطینه مجدد داشته باشد، احتمال به تعویق افتادن این سفر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در هفته‌های گذشته،‌ پس از آنکه دو موعد رسمی برای سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به امارات و بحرین تعیین شد، این سفرها یک بار به درخواست منامه و بار دیگر به علت قرنطینه به تعویق افتاد.

واللا همچنین پیش‌بینی کرد که نتانیاهو روز نهم ماه فوریه وارد ابوظبی پایتخت امارات شود و در این کشور با «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی دیدار کند.

بر اساس این گزارش، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دهم ماه فوریه به دبی سفر خواهد کرد و در آنجا، چند نشست مالی و اقتصادی خواهد داشت.

واللا ادامه داد، نتانیاهو روز یازدهم ماه فوریه سفری کوتاه به منامه پایتخت بحرین خواهد داشت و در این سفر با «حمد بن عیسی آل خلیفه» شاه و ‌«سلمان بن حمد بن عیسی آل خلیفه» ولی‌عهد بحرین دیدار خواهد داشت.

برخی مقامات رژیم صهیونیستی در این خصوص گفته‌اند، نتانیاهو مصمم است که ورود به امارات و بحرین در قالب یک سفر دوره‌ای صورت گیرد از این رو این سفر رسما تأیید نخواهد شد مگر پس از کسب موافقت نهایی از ابوظبی و منامه.

رژیم صهیونیستی، در اواسط ماه سپتامبر گذشته با وساطت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا با امارات و بحرین توافق عادی‌سازی روابط امضاء کرد.

این توافق با محکومیت شدید گروه‌های فلسطینی مواجه شد بطوریکه این گروه‌ها اقدام کشورهای سازش‌کننده را خیانت و خنجر از پشت به خود قلمداد کردند.

منبع: فردا

کلیدواژه: نتانیاهو امارات امارات و بحرین رژیم صهیونیستی ماه فوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد

 رسانه‌های صهیونیستی یکشنبه شب گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرده است.

به گزارش ایرنا از الجزیره، کانال ۱۳ اسرائیل گزارش داد که نتانیاهو از برگزاری جلسه‌ای راهبردی که کابینه جنگ از قبل برای بررسی اهداف جنگ در غزه مقرر کرده بود، ممانعت کرده است.

در همین رابطه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، یوآو گالانت وزیر جنگ را به افشای اطلاعات حساس درباره توافق تبادا اسرا متهم کرد.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو در جریان نشست اخیر کابینه هشدار داده است که هر کسی اطلاعات در خصوص توافق تبادل ااسرا را فاش کند، اخراج خواهد شد.

 گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی تحمل تا ابد جنگیدن را ندارد
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • روایت قهر و آشتی «بایدن» و «بی‌بی»؛ یک قاتل در دو بدن!
  • لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند
  • پول‌پاشی برای مثلث نیابتی
  • پول‌پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی
  • نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • اتهام‌زنی نتانیاهو به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی
  • تمسخر نتانیاهو در تلویزیون رژیم صهیونیستی + فیلم
  • هدف نتانیاهو از حمله به رفح چیست؟