Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه اطلاع رسانی منتسب به رهبر انقلاب پوستری معنا دار پس از خروج ترامپ از کاخ سفید را منتشر کرد و در توییتر بیانات ایشان را درباره «حتمی» بودن انتقام ایران از «قاتل» و «آمر به قتل» سپهبد سلیمانی بازنشر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله ‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)، پوستری از بیانات رهبر انقلاب پس از خروج ترامپ از کاخ سفید منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین صفحه توییتر مقام معظم رهبری نوشت: "قاتل سلیمانی و آمر به قتل سلیمانی باید انتقامشان را پس بدهند. اگر چه کفش پای سلیمانی هم بر سر قاتل او شرف دارد، اما بالاخره غلطی کردند بایستی انتقام پس بدهند، هم آمر و هم قاتل بدانند که در هر زمان ممکن باید انتقامشان را پس بدهند."        

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندهی انتظامی کشور: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است و تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.   به گزارش خبرگزای پلیس؛ مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اظهارات و دیدگاه‌هایِ مقامات رسمیِ فراجا صرفا از وبگاه خبرگزاری پلیس برای عمومِ هموطنان منتشر خواهد شد و تولید محتوا در قالب ویدئو، استوری، پادکست، متن و ... توسط برخی افراد به نقل از فرماندهان و مدیران فراجا مورد تایید نمی باشد.   در این اطلاعیه اضافه شده است که برای آگاهی از اخبار، حوادث و رویدادهای انتظامی به وبگاه خبرگزاری به آدرس  www.police.ir مراجعه نمایید. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی کشور: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • انتقام ما نابودی کامل اسراییل و خروج دائمی آمریکا از غرب آسیا است
  • انتقام ما نابودی کامل اسرائیل و خروج دائمی آمریکا از غرب آسیا است
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • خلجی: تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند/ هدف‌گذاری برای کاهش تورم
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود