Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال الریان در ترکیب تیم منتخب هفته لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.

اخبار داغ 

مهرداد میناوند به کما رفت امید نورافکن: رضا آذری تیمش را دوست دارد / واکنش نورافکن به انتشار عکس دوستش با پیراهن سپاهان لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما نیوشا ضیغمی چطور عاشق همسر میلیاردرش شد + فیلم کریستیانو رونالدو: سوپرکاپ ایتالیا، جام بسیار مهمی محسوب می شود؛ اسکودتو هنوز در دسترس است زیدان: تمام مسئولیت این شکست را می پذیرم و برای هر چیزی در مورد آینده ام آماده هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داداش زاده: پرسپولیس در آرامش اما استقلال درگیر حاشیه است/ امیدوارم قهرمانی در مستطیل سبز رقم بخورد

بهزاد داداش زاده پیشکسوت فوتبال  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: هر چه به هفته‌های آخر لیگ نزدیک می‌شویم بازی‌ها حساس‌تر می‌شوند. من فکر می‌کنم جذابیتش زیاد است. با برد پرسپولیس و استقلال برابر حریفان خود ۳۰ درصد از روند قهرمانی دارد کم کم مشخص می‌شود و این ۳۰ درصد به بازی‌های حساسشان برمی گردد. ضمن اینکه هفته دیگر استقلال در تبریز با تراکتور بازی دارد و پرسپولیس در تهران با سپاهان بازی دارد.

بازی با سپاهان برای ملوان سرنوشت ساز است 

او افزود: همچنین بازی سپاهان با ملوان در انزلی می‌تواند برای ملوان سرنوشت ساز باشد که آیا می‌تواند سهمیه بگیرد یا نه! این‌ها حساسیت بازی‌ها را زیاد می‌کند. البته خوبی اش این است که ۲ تیم پرطرفدار ایران و آسیا دارند به این واقعیت پی می‌بردند که مردم عاشق این ۲ تیم هستند و دارند لذت می‌برند. جالب‌تر این است که پرسپولیس توانست با ۳ گل تیم صنعت نفتی که واقعا فوتبال بی نظیری انجام می‌دهد را شکست بدهد و تفاضل گلش را با استقلال یکی کند. از آن طرف، تیم استقلال هم ۳ گل به شمس آذر زد و باز هم اختلاف امتیازش با پرسپولیس یک امتیاز شد. به نظرم زود است از همین اکنون قهرمان را مشخص کنیم، اما  بازی با تیم‌هایی که ته جدولی هستند سخت‌تر از بازی با تیم‌های بالای جدول است.

استقلال در صورت ورود به حاشیه ها ضربه می خورد

داداش زاده درباره اینکه شانس استقلال و پرسپولیس را در قهرمانی چقدر می‌داند، گفت: بازی‌های هر ۲ تیم در هفته بعد خیلی سخت است، اما هفته‌های بعد بازی‌ها آسانتر می‌شود. ضمن اینکه هفته به هفته باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. البته تیم پرسپولیس در آرامش است، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است. اگر استقلال وارد حاشیه‌ها و  اختلاف درونی شود  ضربه می‌خورد. اکنون سرخپوشان دارند با آرامش کار خود را می‌کنند و همه یکدل هستند. ۵ ارگان از جمله مدیرعامل، کادر فنی، بازیکنان، طرفداران و پیشکسوتان پشت هم هستند و همه از هم حمایت می‌کنند.

یک گلر ششدانگ به نام رفیعی به تیم ملی معرفی کردیم 

پیشکسوت پرسپولیس گفت: ما در اول فصل از درویش به خاطر عملکرد ضعیفش در جذب بازیکن خرده می‌گرفتیم جا دارد که از او  به خاطر انتخاب اوسمار و جذب بازیکن تشکر و قدردانی هم کنیم. هر چند که ما یک گلر ششدانگ و مدافع وسط  نیاز داریم، اما باید به فال نیک بگیریم و اکنون یک گلر جوان خوب وششدانگ به نام امیر رضا رفیعی  به جامعه فوتبال و تیم ملی معرفی کردیم و او در ۴ بازی کلین شیت کرد. به نظرم اگر بیرانوند هم به میادین بازگشت، سرمربی پرسپولیس باید شجاعت داشته باشد و باز هم از رفیعی استفاده و حمایت کند تا عملکرد خوبی داشته باشد. امیدوارم این اتفاق بیفتد و رفیعی بتواند اطمینان خاطر را به وجود آورد و پرسپولیس سال‌های سال یک گلر ششدانگ داشته باشد.

صادقی می خواهد  در دل طرفداران استقلال جا بگیرد 

او درباره اظهارات امیر حسین صادقی مبنی بر اینکه پرسپولیس صحبت از قهرمانی می‌کنند، اما نمی‌دانند که وزیر ورزش تغییر کرده است، گفت: به هر حال او هم یکسری تعصب دارد و می‌خواهد به نوعی در دل طرفداران استقلال جا بگیرد. صادقی انسان خوبی است، اما نباید به حرف هر کسی توجه کرد. به هر حال پرسپولیس اگر می‌خواهد قهرمان شود و پیشکسوتان و طرفداران نباید به حر ف این و آن توجه کنند. صادقی هم برای فوتبال زحمت کشیده  و او حرفی زده است. به هر حال او دوست دارد استقلال قهرمان شود و مسئله طبیعی هست. تنها تیمی که می‌تواند پرسپولیس را شکست بدهد، حاشیه است. این تیم نباید وارد حاشیه شود.

تا زمانی که VAR نباشد اشتباهات داوری وجود دارد 

داداش زاده درباره اینکه اشتباهات داوری را چطور می‌بیند، بیان کرد: همیشه داوری جزو معضلات فوتبال ایران بوده است. اگر VAR نباشد همیشه این اشتباهات وجود دارد چه برای تیم پرسپولیس و چه برای تیم استقلال و چه برای تیمی که می‌خواهد بیفتد. متاسفانه کمیته داوران ما مثل سابق ثبات و اقتدار را ندارد و باید خودشان پاسخگو باشند، چون ما تخصص نداریم، دخالت نمی‌کنیم. اما باید هر چه زودتر اتفاقاتی بیفتد که بتوانند داوری را بهبود ببخشند و روزی برسد که VAR بیاید و مشکلات داوری را حل کند.

امیدوارم تیم شایسته تر قهرمان لیگ شود 

او در پایان گفت: از طرفداران می‌خواهم که فقط تیم خود را حمایت و تشویق کنند و هر تیمی که شایسته است قهرمان شود. به هر حال هر ۲ تیم پرسپولیس و استقلال افتخار آفرین کشور  و برای مردم هستند. امیدوارم روز‌های پایانی بازی‌های لیگ برتر طوری رقم بخورد که آن تیمی که شایسته‌تر هست، قهرمان شود. همچنین قهرمانی در مستطیل سبز نه  در بیرون زمین رقم بخورد .

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حمله هواداران تراکتور به ون حامل بازیکنان؛ شجاع منفورزاده، باندتو بردار و برو!
  • داداش زاده: پرسپولیس در آرامش اما استقلال درگیر حاشیه است/ امیدوارم قهرمانی در مستطیل سبز رقم بخورد
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان
  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • چت‌بات هوش مصنوعی متا در دسترس برخی کاربران واتس‌اپ قرار گرفت
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • انتقام رئال از سیتی و پپ با امضای لونین؛ چشمک کارلتو به جام پانزدهم
  • انتقام رئال از سیتی و گواردیولا؛ چشمک مادرید به جام پانزدهم