Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «میچ مک‌کانل» رهبر جمهوری‌خواهان سنای آمریکا زمان لازم برای آماده‌سازی دادگاه استیضاح «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق در این مجلس را اعلام کرد و گفت که اجازه نمی‌دهد این روند زودتر از اواسط فوریه آغاز شود.

مک کانل در بیانیه‌ای اعلام کرد: «پیشنهاداتی را برای زمان‌بندی اولین مراحل جلسه استیضاح ترامپ برای چاک شومر رهبر دموکرات‌ها ارسال کرده و مشتاق ادامه بحث و گفت‌وگو با وی هستم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، هم سنا و هم نهاد ریاست‌جمهوری و شخص ترامپ مستحق «یک روند کامل و عادلانه» برای استیضاح رئیس‌جمهوری سابق آمریکا هستند.

مک کانل افزود: «جمهوری‌خواهان بر این باورند که در زمان آشفتگی‌های شدید سیاسی بسیار ضروری است که چنین روندی عجولانه به پیش نرود».

وی از جمله پیشنهاد کرد مواد استیضاح در سنا در تاریخ ۲۸ ژانویه قرائت شده و چهارم، یازدهم و سیزدهم فوریه تبادل اسناد اولیه بین ترامپ و مطرح‌کنندگان اتهام در مجلس نمایندگان صورت بگیرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استیضاح ترامپ میچ مک کانل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

«دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا روز دوشنبه و پس از ورود به دادگاه منهتن جهت رویارویی با ۳۴ اتهام جنایی در اولین دادگاه کیفری یک رئیس‌جمهور سابق آمریکا، اعلام کرد که «هیچ پرونده‌ای وجود ندارد».

وی ادامه داد: این تعقیبات سیاسی است... این یک حمله به آمریکاست.

ترامپ اظهار کرد که ایالات متحده توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود که بسیار در این پرونده دخیل است.

وی افزود: این واقعا یک حمله به یک رقیب سیاسی است.

ترامپ به اتهام ۳۴ جرم جعل اسناد تجاری برای پنهان کردن ۱۳۰ هزار دلار حق‌السکوت پرداخت شده به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، در حال محاکمه است.

این پرونده یکی از چهار اتهام جنایی علیه ترامپ در طول دوره ریاست‌جمهوری وی است و ممکن است تنها پرونده‌ای باشد که قبل از روز انتخابات در ماه نوامبر به دادگاه ارجاع شود.

اگر ترامپ در این پرونده مجرم شناخته شود ممکن است تا چهار سال به زندان محکوم شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پاکستان فیلترینگ «ایکس» را تایید کرد
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • رسوایی در ماراتن پکن؛ به دونده چینی اجازه دادند قهرمان شود!
  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • رژیم غاصب هرچه زودتر به طور کامل نابود می‌شود
  • روند افزایشی دما در خراسان رضوی آغاز شد
  • گام پایانی ذوب‌آهن در آمل برای نیمه‌نهایی / تماشاگران کاله اجازه صعود می‌دهند؟