Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ایمان زمرد نایب امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) کوهک در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این مسجد در موج سوم شیوع ویروس کرونا برای کمک‌رسانی به مردم ستادی را تشکیل داد که ضدعفونی معابر، توزیع محلول و اقلام بهداشتی به خصوص ماسک از اقدامات معمول آن در طول این ایام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات اقتصادی ایجاد شده برای مردم، ارائه خدمات به مردم در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، کمک به پرداخت اجاره بهای مسکن مردم و تهیه جهیزیه برای دختران نیازمند از برنامه‌های ما بود.

تهیه ۱۳ جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند

زمرد گفت: در طول سال ۹۹ در مجموع ۱۳ دست جهیزیه برای دختران تهیه کردیم که تاکنون ۸ جهیزیه تحویل داده شده است که هرکدام به ارزش ۲۰ میلیون تومان با کمک مردم و خیرین تهیه شد. ۵ جهیزیه بعدی نیز به دلیل افزایش قیمت کالاها با هزینه هرکدام ۴۰ میلیون تومان تهیه شده است و به زودی به دست خانواده‌ها خواهد رسید.

توزیع ۱۵۰۰ بسته غذایی میان نیازمندان

نایب امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه در موج سوم شیوع ویروس کرونا ۳۰۰ بسته غذایی تهیه و میان نیازمندان توزیع کردیم، افزود: در طول سال ۹۹ در مجموع ۱۵۰۰ بسته غذایی تهیه و توزیع کردیم که هم در سطح منطقه کوهک و هم خارج از آن بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در ایام پایانی سال برنامه‌های کمک‌رسانی دیگری را در دستور کار داریم تا ان شاء الله بتوانیم بخشی از بار مشکلات مردم را کاهش دهیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جهیزیه ویروس کرونا دختران خبر خوب مسجد امام حسن مجتبی بسته غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان و زوجهای جوان در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور فرماندار پیرانشهر و مسئولان شهرستانی، ۴۴ سری جهیزیه با ارزش ۱٫۷ میلیارد تومان به نوعروسان و زوج های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد شهرستان پیرانشهر اهداء شد.

در طول یک سال گذشته مجموع ۱۸۱ سری جهیزیه به ارزش ۷٫۵ میلیارد تومان به نوعروسان و افراد تحت پوشش توسط کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان پیرانشهر اهداء شده است.

دیگر خبرها

  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • اعطای ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان و زوجهای جوان در پیرانشهر
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد