Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@16:01:41 GMT

وضعیت ۶ شهرستان آذربایجان غربی زرد است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۱۸۶۴

وضعیت ۶ شهرستان آذربایجان غربی زرد است

به گزارش خبرگزاری مهر، علی مصطفوی در خصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان افزود: آبی شدن وضعیت این تعداد از شهرستان‌های ۱۷ گانه نتیجه اجرای محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ماکو، شوط، پلدشت، چایپاره و چالدران در شمال استان و بوکان، سردشت، تکاب، شاهین‌دژ، اشنویه و پیرانشهر در جنوب استان جزو شهرستان‌های با وضعیت آبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنان وضعیت شهرستان‌های ارومیه، خوی، میاندوآب، مهاباد، سلماس و نقده زرد است ولی امیدواریم با رعایت پروتکل‌ها و تداوم اجرای محدودیت‌ها وضعیت آنها نیز آبی شود.

آذربایجان‌غربی ۱۷ شهرستان و ۴۷ شهر دارد، تا کنون بیش از ۱۰۲ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده‌اند.

کد خبر 5127826

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا علی مصطفوی استانداری آذربایجان غربی ویروس کرونا بارش برف شیراز آمار کرونا کرمانشاه گرگان بوشهر شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا عکس استانها قوه قضاییه سازمان تبلیغات اسلامی دادگستری استان سمنان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، زهرا آبسوران  افزود: این طرح در شهرهای تکاب، شاهیندژ، پیرانشهر، سلماس، نقده، سردشت، پلدشت، چایپاره، چالدران، براساس تفاهم نامه موجود اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح با هدف آموزش استفاده کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های فرهنگی، ادبی هنری و کتابخانه کانون هر هفته به ظرفیت ۲ کلاس در مدارس دولتی اجرا می‌شود و طی اجرای این طرح دانش آموزان ۲ تا سه ساعت در کانون حضور خواهند داشت.

آبسوران اضافه کرد: بیش از ۲٠ هزار کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری استان هستند و از کارگاه‌های تخصصی و فعالیت‌های عمومی به صورت حضوری و برخط استفاده می‌کنند.

مدیرکل کانون استان به تشریح جزییات و وظایف مراکز و کارشناسان ستادی در طی فرآیند اجرای طرح اشاره کرد و آشنایی کودکان و نوجوانان و والدین با مراکز فرهنگی هنری کانون، کسب تجربه‌های جدید در یادگیری، ترغیب به مطالعه و کتابخوانی و فراهم آوردن زمینه‌ جذب اعضای جدید در مراکز کانون را از اهداف این طرح برشمرد.

 

آبسوران همچنین گفت:  ساخت ساختمان جدید کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان نیز در سلماس اجرایی می شود.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۳۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی
  • پایش وضعیت منابع و کیفیت آب شرب شهرستان اشنویه
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال متوالی
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در ۱۸۹ هزار هکتار از اراضی آذربایجان غربی
  • اختصاص اعتبار ویژه برای اجرای طرح‌های آب و خاک در آذربایجان غربی
  • حال خوب دریاچه ارومیه عیدانه ای به مسافران
  • تردد در جاده‌ های آذربایجان غربی از مرز ۴میلیون گذشت
  • زمینه مشارکت مردم در حوزه اقتصادی فراهم می شود