Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@18:58:09 GMT

آذربایجان‌ قندیل بست/ سراب 27 درجه زیر صفر رفت!

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۱۸۸۲

آذربایجان‌ قندیل بست/ سراب 27 درجه زیر صفر رفت!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بر اساس اعلام کارشناسان هواشناسی استان آذربایجان شرقی، شهرستان سراب در ۲۴ ساعت گذشته با 27 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهر آذربایجان‌شرقی بود.

ورزقان 24.4 درجه زیر صفر، بستان آباد 23 درجه زیر صفر، هشترود 21 درجه زیر صفر، ملکان، 20 درجه زیر صفر، چاراویماق 19 درجه زیر صفر، اسکو، اهر و هریس 16 درجه زیر صفر، شبستر، مراغه، بناب 13 درجه زیر صفر، آذرشهر، مرند و میانه 12 درجه زیر صفر، عجب شیر  11 درجه زیر صفر، جلفا 10 درجه زیر صفر، کلیبر 9 درجه زیر صفر و هوراند 6 درجه زیر صفر شب سردی را طی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت کمینه دمای هوای تبریز به 13 درجه زیر صفر رسید.

براساس این گزارش هیچ نقطه آذربایجان دمای هوای بالای صفر گزارش نداشته است.

براساس اعلام کارشناسان هواشناسی استان آذربایجان شرقی هوای سرد و خشن حداقل در سه روز آینده در آذربایجان حاکم خواهد بود و هوای استان در این مدت صاف تا قسمتی ابری و در برخی نواحی مه خواهد بود.

انتهای پیام/60001

این 

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز هواشناسی سراب درجه زیر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمد جواد ترابیان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه صبح امروز حداقل دمای ۱۴ درجه سانتیگراد را ثبت کرده ایم و انتظار داریم حداکثر دمای امروز به ۲۵ درجه سانتیگراد برسد گفت: برای فردا پنجشنبه انتظار حداقل و حداکثر دمای ۱۳ و ۲۷ درجه را داریم.

وی بیان داشت: با ادامه روند افزایشی، دمای هوای قم در روز جمعه ۷ اردیبهشت به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

ترابیان گفت: هوای قم امروز قمستی ابری همراه با وزش باد است اما به تدریج از میزان ابرناکی آسمان کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی قم افزود: آسمان قم روز پنجشنبه صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: انتظار داریم از اواسط هفته آینده با ورود سامانه جدید به کشور و قم شاهد افزایش ابر و بارش‌های احتمالی در استان باشیم.

دیگر خبرها

  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی