Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام فرامرزی گفت: سلسله نشست‌های علمی تخصصی با عنوان «سبک زندگی حضرت فاطمه (س)» با حضور اعضای کانون یاس مدینه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد انصارالحسین (ع) روستای منج شهرستان لردگان برگزار شد.

حجت الاسلام «هدایت فرامرزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: سلسله نشست‌های علمی تخصصی با عنوان «بررسی سیره تربیتی و سبک زندگی حضرت فاطمه (س)» با حضور اعضای کانون یاس مدینه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد انصارالحسین (ع) روستای منج شهرستان لردگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاس مدینه مسجد انصارالحسین (ع) روستای منج از شهرستان لردگان ادامه داد: این نشست به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد.

 

وی بابیان نمونه‌هایی از حیات نورانی آن حضرت اظهار کرد: جلوه‌های عبادی و معنوی حضرت فاطمه زهرا (س)، اخلاق متعالی، عفاف و حجاب، مبانی و روش‌های تربیت فرزند، همسرداری، اداره منزل و حضور آن یگانه بانوی اسلام در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی، به ضرورت الگو گیری جامعه اسلامی، به ویژه نسل جوان، از سیره و سبک زندگی آن بانوی بزرگ اسلام تأکید کرد.

 

حجت الاسلام فرامرزی در ادامه گفت: آنچه بر زندگی انسان تأثیر مثبت می‌گذارد، مودت قلبی و محبت درونی است که از نشانه‌ های آن مطیع بودن و اطاعت کردن انسان از نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) است و باید این مسئله به صورت جلوه ‌‌هایی از سبک زندگی و شخصیت حضرت فاطمه (س) در زندگی انسان ظهور یابد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاس مدینه مسجد انصارالحسین (ع) روستای منج از شهرستان لردگان، تأسی عملی به اهل‌بیت (ع) محبت و دوست داشتن حضرت فاطمه (س) را مقدمه‌ای برای تحول و تعالی روحی برای انسان برشمرد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری یاس مدینه منج سبک زندگی فاطمی ترویج سبک زندگی اسلامی مسجد انصارالحسین شهرستان لردگان روستای منج حضرت فاطمه سبک زندگی برگزار شد یاس مدینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، دراین نشست مدیر کانونهای خدمت رضوی به بیان ظرفیت 8000 نفری خادمیاران استان  اشاره و اظهار داشت: با این تعداد خادمیار که در 19 کانون تخصصی و عمومی دسته بندی شده‌اند، روزانه بیش از 90 نفر ساعت خدمات رایگان به مخدومین حضرت علی بن موسی الرضا داده می شود.

محمدحسین رحیمی نسب همچنین از آمادگی کامل این کانون برای همکاری‌های دوجانبه در زمینه های آموزشی و مشاوره ی بهبود فضای کاری کارمندان و همچنین بهبود سبک زندگی کارمندان در قالب طرح سبک زندگی رضوی در این سازمان خبر داد و گفت: کانون‌های خدمت رضوی در زمینه های مشاوره های اشتغال، حقوقی، سلامت... آماده همکاری با سازمان جهادکشاورزی استان یزد و همه ی شهرستان ها و ادارات تابعه را دارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان هم مسئله اصلی جهادکشاورزی را امنیت غذایی و تأمین مواد غذایی سالم برای مردم عنوان کرد و افزود: آموزش های صحیح کار و زندگی به کارمندان باعث ارتقاء سطح کیفی و کمی کار آنها شده و برنامه ریزی برای برگزاری این دوره‌های انجام خواهد شد.

محمدعلی حاتمی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود شدید دام سبک در کشور و استان یزد حمایت از طرح‌های مگافارم دام سبک در راستای تامین گوشت قرمز در دستورکار این سازمان قرار دارد و از همه ی متقاضیان علاقه مند به سرمایه گذاری در این بخش دعوت به همکاری می‌شود.

دیگر خبرها

  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • مسجد و مدرسه از برجسته‌ترین محیط‌های تبیین اندیشه و گفتمان
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود