Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@23:25:50 GMT

انتظارات ترکیه از اتحادیه اروپا

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۱۹۴۸

انتظارات ترکیه از اتحادیه اروپا

وزیر خارجه ترکیه پس از دیدار با اعضای کمیسیون اتحادیه اروپا، انتظارات کشورش از مقامات اتحادیه اروپا را ذکر کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه پس از دیدار با برخی از اعضای کمیسیون اتحادیه اروپا در بروکسل در صفحه مجازی خود نوشت: به روز رسانی همکاری های گمرکی و نیز برداشته شدن روادید بین ترکیه و اتحادیه مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

چاووش اوغلو: از ترس تحریم با یونان مذاکرات را آغاز نکردیم/هایکو ماس: مسائلی بین ترکیه و اتحادیه است اما غیر قابل حل نیست

وی افزود: در خصوص موج پناهندگان غیر نظامی و نیز مقابله با تروریسم باید همکاری های خود را ارتقا دهیم. باید با افزایش نژاد پرستی در اروپا، تبعیض و اقدامات ضد اسلامی مقابله کنیم. 

پیش از این جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در خصوص روابط ترکیه با اتحادیه اروپا و نشست با چاووش‌اوغلو، گفته بود: فضای کنونی از تابستان گذشته بهتر است. امیدوارم این نشست از جلسه یک ساعته اوت سال گذشته با چاووش‌اوغلو در مالت داشتیم، طولانی‌تر باشد. باید دید که می‌توانیم دینامیک‌ها را تغییر دهیم یا نه. من مطمئنم که امکان پذیر است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه ترکیه اتحادیه اروپا چاووش اوغلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نهاد و چهار صهیونیست در فهرست تحریم های اتحادیه اروپا قرار گرفتند

به گزارش جام جم آنلاین، خبرگزاری رویترز به نقل از بیانیه شورای اتحادیه اروپا نوشت که گروه نژادپرست یهودی «لحاوا» به همراه گروه «جوانان ستیغ» و دو تن از فعالان آن تحریم شده اند.

اسرائیل کرانه باختری را در جنگ ۱۹۶۷ به تصرف خود درآورد و از آن زمان تاکنون این منطقه تحت اشغال نظامی بوده و شهرک‌ های صهیونیست نشین به طور مداوم گسترش یافته ‌اند. فلسطینی ها کرانه باختری را به همراه قدس شرقی و غزه جزئی از کشور مستقل خود می دانند.

دیگر خبرها

  • دو نهاد و چهار صهیونیست در فهرست تحریم های اتحادیه اروپا قرار گرفتند
  • اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
  • آی‌اواس17.5 به افراد اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد که اپ‌ها را از وب‌سایت‌ها دانلود کنند
  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • آغاز تحقیقات اتحادیه اروپا درباره تیک‌تاک لایت
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • مجارستان: رهبری اروپا ضعیف شده است
  • بورل: غزه مثل سطح ماه شده؛ هیچ چیزی برای زندگی نیست
  • اتحادیه اروپا : غزه مثل سطح ماه شده ؛ هیچ چیزی برای زندگی نیست
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد