Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان حضور دارد، می‌گوید هنوز مشخص نیست چه زمانی مرخص خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حشمت مهاجرانی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که اولین حضور این تیم به رقابت‌های جام جهانی را رقم زد، اخیرا به علت ابتلا به ویروس کرونا، در بیمارستانی در شهر دوبی بستری شده و پزشکان در حال معالجه این پیشکسوت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجرانی از سه روز قبل تاکنون در بخش بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری است و همچنان روند درمان ادامه دارد.

این پیشکسوت درباره شرایط عمومی خود از زمان ابتلا به این بیماری گفت:

از سه روز قبل به علت تشخیص ویروس کرونا در بیمارستان بستری و تحت درمان هستم. نمی‌دانم تا چند روز دیگر در بیمارستان هستم و مرخص خواهم شد. این موضوع بستگی به نظر پزشک و بیمارستان دارد.

مهاجرانی ادامه دارد:

در روزهای نخست ابتلا به این ویروس، در عضلاتم احساس خستگی و کوفتگی می‌کرد و سه روز قبل احساسم کردم خیلی ضعیف شده‌ام و نای راه رفتن ندارم. به همین دلیل به بیمارستان مراجعه کردم و آزمایش کرونای من مثبت شد. از آن زمان در بیمارستان بستری و در حال معالجه هستم. آن طور که فکر می‌کردم بیماری‌ام شدید نیست و حالم بهتر شود.

با توجه به وضعیت کنونی وی، احتمالا سرمربی سابق تیم ملی ظرف روزهای آینده و با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص می‌شود و شرایط کنونی او مساعد است.

همچنین در روزهای گذشته مهرداد میناوند و علی انصاریان بازیکنان سابق پرسپولیس، استقلال و تیم ملی فوتبال هم به علت ابتلا این ویروس، در بیمارستان به سر می‌برند که در این بین حال میناوند وخیم گزارش شده است اما نشانه‌هایی مبنی بر بهبود وضعیت توسط پزشکان رویت شده است.

خبرگزاری پارس فوتبال برای این سه پیشکسوت فوتبال ایران آرزوی سلامتی و تندرستی دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ویروس کرونا حشمت مهاجرانی ویروس کرونا فوتبال ایران ویروس کرونا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی گفت: در شرایط کنونی، ۲۰۹ هزار کادر درمان اعم از پرستار، اتاق عمل، هوشبری، بهیار و کمک پرستار در مراکز درمانی وزارت بهداشت، بخش خصوصی، تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح مشغول خدمت هستند.

وی افزود: ۲۱ هزار نفر از پرستاران که بخش عمده آنها در دوران کرونا نیروهای طرحی بودند، استخدام شده اند و در حال حاضر جذب پرستاران در مراکز درمانی در اولویت وزارت بهداشت بوده و تعداد محدودی از همکاران ما در مناطقی که مجوز استخدام در آنها وجود ندارد، برای جذب باقی مانده‌اند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت همچنین از تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران خبر داد و گفت: این لایحه دارای ۳۱ ماده است که یک ماده آن به جذب پرستارانی که بحران‌هایی مانند کرونا و…، در خدمت نظام سلامت هستند، اختصاص دارد و امیدواریم با تصویب آن در مجلس بتوان اقدامات موثرتری برای این قشر زحمتکش برداریم.

عبادی با بیان اینکه کمبود نیروی پرستاری یک چالش عمومی جهانی است و کشور ما نیز از این موضوع مستثنی نیست، افزود: با افزایش پذیرش دانشجویان پرستاری در دانشگاه‌ها و تسهیلاتی که برای استخدام و تبدیل وضعیت آنها در حال انجام است، چنانچه قانونگذار از این بابت به نظام سلامت کمک کند، امیدوار خواهیم بود تا چند سال آتی مشکل کمبود پرستار در کشور کاهش یابد.

کد خبر 6088263 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد