Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@05:59:49 GMT

از نفس تهران تا گنجنامه منجمد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۲۰۴۲

از نفس تهران تا گنجنامه منجمد

مجموعه تصاویری از رویداد‌های خبری و دیدنی از لنز دوربین عکاسان، در نوبت عکس به نمایش درآمده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بازدید مدیر عامل مترو از مراحل احداث طرح قطار شهری تهران- اسلامشهر، منجمد شدن آبشار گنجنامه همدان، نصب سردیس حاج قاسم سلیمانی در بوستان قیطریه، بهره برداری از پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس بهبهان، اولین هوای پاک زمستانی در تهران، سفر نوبخت به خراسان رضوی، لیگ برتر فوتبال ذوب آهن ۰ - ۰ نفت مسجد سلیمان، خدمات درمانی به مردم جاسک در حاشیه رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا، و چند عکس دیگر را در نوبت عکس امروز ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  هوای پاک زمستانی در تهران نصب سردیس حاج قاسم سلیمانی در بوستان قیطریه خدمات درمانی به مردم جاسک در حاشیه رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا سفر نوبخت به خراسان رضوی بازدید مدیر عامل مترو از مراحل احداث طرح قطار شهری تهران- اسلامشهر بهره برداری از پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس بهبهان لیگ برتر فوتبال ذوب آهن ۰ - ۰ نفت مسجد سلیمان منجمد شدن آبشار گنجنامه همدان برچسب ها: عکس خبری ، نوبت عکس ، تصاویر

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: عکس خبری نوبت عکس تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ حسن دشتی نژاد از آغاز توزیع شش تن گوشت منجمد و هفته‌ای ۴ تن مرغ کشتارروز به قیمت مصوب دولتی در این شهرستان خبر داد.
مدیر اداره جهاد کشاورزی آبادان افزود: مردم می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را در قالب طرح فجرانه کالابرگ  الکترونیک از فروشگاه‌های تعاونی جهاد واقع در کوی کارگر بلوار مرحوم دهداری و تعاونی ۹ چهل متری ذوالفقاری واقع در ایستگاه هفت و افق کوروش تهیه کنند. 
همچنین در فروشگاه‌های عامل، توزیع کالا‌های اساسی از جمله روغن، برنج و شکر با نرخ مصوب عرضه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۷۴ هزار داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در فارس
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس اعلام شد
  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید؛ سرما در راه است!
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید!/ سرما در راه
  • پاکسازی محوطه گنجنامه همدان از زباله