Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی مرزبانی خراسان رضوی، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند دو تبعه افغان را که به صورت بلعی موادمخدر را در معده خود جاسازی کرده بودند شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد در ادامه خاطر نشان کرد : مرزبانان هنگ تایباد در پست کنترل و مراقبت مرزی هفده شهریور از این دو متهم یک کیلو و 513 گرم مواد مخدر از نوع هروئین فشرده در قالب 121 بسته آب بندی شده که به صورت بلعی در معده خود جاسازی کرده بودند و قصد ورود به کشور را داشتند، کشف کرده و این قاچاقچیان را جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رشادت‌های مرزبانان هنگ تایباد در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر یادآور شد: مقابله با هرگونه مبادرت مواد مخدر یکی از مهمترین وظایف مرزبانان ما است و این غیور مردان با توکل بر پیشگاه الهی در راه مقابله با سوداگران مرگ به طور جدی در شبانه روز کوشش دارند تا با عزمی راسخ با افراد سودجو و فرصت طلب برخورد کنند.

انتهای پیام/ 70068

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر خراسان رضوی فرمانده هنگ مرزی تایباد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی احمدپور با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم اعتیاد به مواد مخدر یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: آموزش مهارت‌های زندگی از جمله مهارت نه گفتن می‌تواند عاملی تعیین کننده در عدم گرایش افراد به سمت معضل اعتیاد باشد.

وی با اشاره به اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس، صحت موضوع برای پلیس محرز شد و مخفیگاه متهم در شهر رشت مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از اعزام مأموران اداره عملیات ویژه به محل اختفا متهم و دستگیری وی خبر داد و اذعان‌داشت: ۱۳ کیلوگرم ماده روان گردان از نوع حشیش و ۵۰۰ گرم سایر مواد مخدر توهم‌زا در بازرسی از این مکان کشف شد و قاچاقچی ۳۵ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس در راستای خدمت‌گزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد مخدر در راستای انجام بهتر مأموریت‌ها با مشارکت آن‌ها، گام برمی‌دارد.

کد خبر 6081950

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵۱۲ کیلویی شیشه در تایباد
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • کشف مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین