Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج آزادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تردد مسافرین توسط اتوبوس از پایانه مرز تمرچین پیرانشهر از امروز میسر شد.

وی گفت: با دستور اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، از امروز روزانه ۱۰ دستگاه اتوبوس از مرز تمرچین جهت حمل مسافرین بین ایران و عراق تردد خواهند کرد. 

مدیر پایانه مسافربری مرز تمرچین افزود: تردد مسافرین با اتوبوس از پایانه مسافربری مرز تمرچین با توجه به شیوع ویروس کرونا از چند هفته قبل متوقف شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اتوبوس عراق مرز آزادی مرز تمرچین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۸ درصدی جابجایی مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،   فواد غزیعلی افزود:  سال گذشته ۶ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۹۸۹ نفر از پایانه‌های مسافربری استان جابجا شدند که در مقایسه با مدت مشابه قبل رشد ۲۸ درصدی را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به انجام بیش از ۷ میلیون و ۶۹۰ سفر در سال گذشته ادامه داد:  این میزان سفر نسبت به مشابه گذشته در سال ۱۴۰۱    رشد ۸ درصدی داشته است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: در مدت یاد شده ۵۸۳ هزار و ۹۷۰ سفر درون استانی و ۱۸۵ هزار و ۶۴۵ سفر برون استانی از پایانه‌های مسافربری استان به ثبت رسید.
غزیعلی گفت: سال گذشته ۷۵۲۸۱۱ بلیط اینترنتی نیز به فروش رسید که نسبت به مدت مشابه قبل ۷۰ درصد رشد داشت.

دیگر خبرها

  • ۴.۶ میلیون مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کرده اند
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • تردد نزدیک به ۱۰۵هزار ناوگان ترانزیتی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی 
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار 
  • رشد ۲۸ درصدی جابجایی مسافر در خوزستان
  • تردد ۱۰۴ هزار دستگاه ناوگان ترانزیتی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی
  • افزایش تردد مسافر از پایانه مرزی نوردوز
  • رشد ۲۸ درصدی جابجایی مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان
  • رشد ۴۱ درصدی جابجایی مسافر از پایانه‌های مرزی خوزستان