Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، فرزاد رحمانی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته نیروهای اورژانس در شهرستان‌های چاروایماق، خداآفرین، اهر با اقدامات لازم جان سه مادر باردار را نجات دهند.

وی افزود: صبح دیروز مادر باردار از روستای الله کندی چاروایماق نوزاد خود را تحت اقدامات پیش بیمارستانی کارشناسان اعزامی به دنیا آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی از انتقال مادر باردار در جاده‌های صعب العبور روستای رشتین خداآفرین خبر داد و گفت: مادرباردار با توجه به شرایط بالینی و نیاز به تحت نظر و مراقبت‌های لازم توسط اورژانس عاشقلو به بیمارستان باقرالعلوم اهر انتقال یافت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: مادر باردار دیگر در روستای ساری یاقان اهر بااقدام لازم توسط اورژانس زنجیربلاغ به بیمارستان باقرالعلوم اهر انتقال یافت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن مهرداد میناوند آذربایجان شرقی برف و کولاک مادر باردار نجات اورژانس آلودگی هوا حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن مهرداد میناوند مادر باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن ۲ نفر بر اثر گازگرفتگی در مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی وحید شادی نیا اظهار کرد: بامداد امروز در پی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس استان، مبنی بر گاز گرفتگی ۲ مرد در روستای گلزار مرند بلافاصله کارشناسان اورژانس به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متأسفانه ۲ نفر در این حادثه جان باختند که در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد علت فوت آنها گاز گرفتگی ناشی از روشن کردن پیک نیک و استفاده از زغال در داخل چادر مسافرتی بوده است.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مسافران خواست موارد و اصول ایمنی را در خصوص استفاده از وسایل گرمایشی در چادر‌های مسافرتی به طور جدی رعایت کنند تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

 

دیگر خبرها

  • جان باختن ۲ نفر بر اثر گازگرفتگی در مرند
  • مرگ تلخ دو مرد در مرند داخل چادر مسافرتی (+عکس)
  • پیشگیری از قاچاق کالا‌های سلامت محور و عملیات هوایی برای نجات بیمار در نیشابور
  • آموزش کمک‌های اولیه نجات به بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان نیشابوری
  • پرواز بالگرد اورژانس نیشابور برای نجات بیمار سکته مغزی
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی