Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@21:10:55 GMT

تاریخ اکران جیمز باند باز هم عقب افتاد/ تعویق ۷ ماهه

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۲۳۰۹

تاریخ اکران جیمز باند باز هم عقب افتاد/ تعویق ۷ ماهه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، «زمانی برای مردن نیست» که قرار بود ۲ آوریل (۱۳ فروردین) و در بهار راهی سینماها شود، حالا قرار است ۸ اکتبر (۱۷ آبان) روی پرده برود.

جای تعجب ندارد که اکران فیلم جدید باند تا پاییز آینده عقب افتاده است اما هالیوود پیش‌بینی می‌کرد با ادامه گسترش ویروس کرونا این فیلم یک تاخیر دیگر به خود ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ام‌جی‌ام پخش این فیلم در آمریکا را برعهده دارد و یونیورسال پخش کننده آن در بازارهای بین‌المللی است. از آنجا که این فیلم با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شده طبیعی است که برای کسب سود قابل توجه به فروش بلیت در سطح جهان متکی‌ باشد.

دستیابی به چنین موفقیتی در حالی که بیشتر سینماها بسته هستند و آن شمار معدودی که کار می‌کنند نیز از ظرفیت پایین خود بهره می‌گیرند، ممکن نخواهد بود.

تاخیر جدید فیلم دیروز پنجشنبه اعلام شد و این سومین باری است که فیلم در ۱۰ ماه اخیر تاریخ اکرانش را عقب می‌اندازد.

در مارس ۲۰۲۰ این فیلم اولین فیلم بزرگی شد که تاریخ اکرانش را در بحبوحه شروع گسترش کرونا عقب انداخت.

این تاخیر می‌تواند استودیوهای رقیب را هم به فکر بیندازد که اکران محصولاتشان را بار دیگر به زمان دیگری موکول کنند.

«زمانی برای مردن نیست» بیست و پنجمین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند است و کری فوکوناگا کارگردانی آن را انجام داده است. این آخرین باری است که دنیل کریگ در نقش مامور ۰۰۷ بازی کرده است. رامی مالک و کریستوف والتس از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

کد خبر 5127801

منبع: مهر

کلیدواژه: جیمز باند تعطیلی سینماها شیوع کرونا دنیل کریگ تئاتر ایران سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر فیلم کوتاه موسیقی ایرانی جشنواره فیلم کوتاه تهران فیلم سینمایی تئاتر صاحبدلان کنسرت موسیقی تئاتر شهر برنامه تلویزیونی ویروس کرونا شبکه پنج سیما حضور هنر ایران در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه متقاضیان نهاوندی از تاخیر در تحویل زمین و خودرو طرح جوانی جمعیت

طرح جوانی جمعیت مربوط به شرکت دادن مجزای مادرانی که فرزند دوم به بعد آنها از تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد است. در این طرح به مادران دارای سه فرزند به بالا نیز زمین رایگان اهدا می‌شود.

شهروند خبرنگار نهاوندی ما با ارسال پیام از عدم تحویل زمین رایگان و خودرو به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام بنده از شهرستان نهاوند پیام می‌دهم. حدود یک سال از ثبت نام بنده برای زمین رایگان طرح فرزندآوری می‌گذرد، اما تاکنون تحویل داده نشده است و می‌گویند زمینی برای تحویل به متقاضیان وجود ندارد برای خودرو نیز ثبت نام کردم از تحویل خودرو نیز خبری نیست خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • آل پاچینو در مستندترین جن‌گیری تاریخ آمریکا + جزئیات
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • گلایه متقاضیان نهاوندی از تاخیر در تحویل زمین و خودرو طرح جوانی جمعیت
  • دایی بایدن را آدمخوارها خورده اند؟ | جیمز ماراپه: ما آدمخوار نیستیم