Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@07:23:21 GMT

تداوم شب‌های سرد و یخبندان در مازندران

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۲۳۹۶

تداوم شب‌های سرد و یخبندان در مازندران

احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از روز چهارشنبه با شکل‌گیری جریانات شمالی شاهد ابرناکی آسمان مازندران و روند کاهشی دمای هوا و  با تقویت سامانه سرد بارشی و ریزش هوای سرد شاهد تشدید بارندگی، در ارتفاعات بارش برف و وزش باد شدید بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه بارش برف به مناطق جلگه‌ای استان رسید، افزود: امروز تا اواسط هفته آینده شاهد اسمانی صاف همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما طی روز اما شب‌هایی سرد و یخبندان هستیم‌.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: بیشترین برف از پل‌سفید با ارتفاع ۴۴ و سیاه‌بیشه با ۳۵ سانتی‌متر و بیشترین باران نیز از دشت‌ناز با ۶۵ و ساری با ۵۵ میلی‌متر گزارش شده است.

اسدی گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت نسبتا مواج پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج
 

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران وضعیت هوای مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف از اراضی ملی در شهرستان سوادکوه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد:در مورخه ۱۴۰۳/۱/۲۶ در راستا تشدید اقدامات امنیتی و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی اجرای سه مورد تبصره ذیل ماده ۵۵ به متراژ ۵۵۰ متر مربع در منطقه سرین توسط مامورین سرجنگلبانی کارمزد و نیرو‌های حفاظتی ولوپی انجام شد و عرصه بازگشت به انفال گردید.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توقیف نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • محدودیت های ترافیکی ویژه رژه نیروهای مسلح در ساری
  • آمل در کشتی فرنگی هم قهرمان شد
  • آسمان صاف همراه با وزش باد ملایم در قم
  • رفع تصرف از اراضی ملی در شهرستان سوادکوه
  • تجمع مردمی حمایت از حمله به اسراییل در مازندران
  • مردم نگران تامین سوخت نباشند
  • بهسازی ۳۵ حلقه چاه آب در دستور کار
  • کشف و ضبط چوب جنگلی قاچاق در شهرستان میاندورود
  • رفع تصرف ۴ هزار و ۹۲ مترمربع از اراضی ملی سوادکوه