Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب زاده گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند که بیشترین بستری مربوط به شهرستان اردبیل است و مجموع بیماران بستری شده به رقم ۱۶۱ نفر رسید.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 25 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند که بیشترین بستری مربوط به شهرستان اردبیل است و مجموع بیماران بستری شده به رقم 161 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: هم اکنون 57 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر متخصصان قرار دارد و 19 بیمار نیز پس از بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شده اند.

 

این مقام مسئول عنوان کرد: متاسفانه طی همین مدت 2 بیمار به دلیل وخامت بیماری جان خود را از دست داده اند و تاکنون از ابتدای شیوع این بیماری در استان اردبیل 1340 نفر فوت شده اند.

 

حبیب زاده افزود: شهرستان های پارس آباد، سرعین، خلخال در وضعیت زرد و شهرستان های اردبیل، مشگین شهر، نمین، بیله سوار، گرمی، اصلاندوز، نیر و کوثر در وضعیت آبی قرار دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: کاهش شیوع بیماری کرونا در استان نسبی است و مردم همچنان باید دقت بیشتری نسبت به کاهش رفت و آمدها داشته باشند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان یادآور شد: کاهش دورهمی ها موجب جلوگیری از شیوع بیماری کرونا شد و خانواده ها باید مراقب تجمع ها و دورهمی های شبانه باشند زیرا این محافل موجب آلودگی همه افراد خانواده به بیماری کرونا می شود.

 

حبیب زاده اظهار داشت: همچنان از شهروندان درخواست می شود تا در رعایت ضوابط بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی همت بیشتری داشته باشند تا زمینه شیوع این بیماری در سطح جامعه کاهش یابد.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: فوت بر اثر کرونا ویروس کرونا را شکست میدهیم آمار مبتلایان به کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اردبیل مراکز درمانی استان حبیب زاده بستری شده شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند

سید محمد موسوی با اشاره به تعداد مراکز درمانی منطقه ۱۱ تهران گفت: در منطقه ما، بیش از ۲۰ بیمارستان و مرکز درمانی وجود دارد و سرانه آموزشی و درمانی ما زیاد است.

وی با اشاره به بافت قدیمی این منطقه افزود: از آنجایی که این منطقه از مناطق قدیمی و پرجمعیت پایتخت است؛ متأسفانه اکثر ساختمان‌های موجود، مشکلات ایمنی دارند. برخی از ساختمان‌ها خیلی مشکل دارند و برخی ساختمان‌ها هم مشکلات کمتری دارند.

شهردار منطقه ۱۱ تهران ادامه داد: از مدتی پیش، بازرسی تک تک ساختمان‌های مراکز درمانی آغاز شده و همکاران من از ساختمان‌ها بازرسی می‌کنند تا با شناسایی و رفع مشکلات، ضریب ایمنی این مراکز درمانی و در مجموع کل منطقه را بالا ببرند.

موسوی در پاسخ به این پرسش که آیا در بازدید از مراکز درمانی اعم از بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها، این مراکز با مشکلی مواجه هستند؟ گفت: آتش نشانی در زمینه بازدید و بررسی از این مراکز هیچ مشکلی ندارد. همچنین ساختمان‌های تحت نظر شهرداری نیز با آتش نشانی در این زمینه همکاری دارند؛ زیرا آتش نشانی جزئی از شهرداری است؛ اما برخی مالکان ساختمان‌های شخصی یا برخی مراکز و ارگان‌های دولتی ممکن است اجازه این کار را ندهند.

وی افزود: عوامل آتش نشانی هر جا که بخواهند به ساختمان‌های مدیریت شهری ورود کنند؛ نه تنها هیچ مانعی وجود ندارد؛ بلکه ما استقبال هم می‌کنیم.

شهردار منطقه ۱۱ تهران ادامه داد: متأسفانه برخی از مردم و سازمان‌ها اجازه بازدید‌های ایمنی را به آتش نشانی نمی‌دهند و این مسئله تخصصی باید در قانون دیده شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • اهمیت «پروفیلاکسی» و تامین مستمر دارو برای بیماران هموفیلی
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • ۲۵۵ بیمار هموفیلی در استان کرمانشاه وجود دارد