Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل زندان‌های استان تهران در بازدید از ندامتگاه قزلحصار با اشاره به اهمیت توسعه فعالیت های مددکاری اجتماعی گفت: مددکاران مجرب با تقویت روحیه و ارتقای انگیزه خدمت و تعهد جهادی به کمک مددجویان و خانواده های آنان می شتابند.

به گزارش ایسنا، سیدحشمت اله حیات الغیب که به منظور بررسی فعالیت های صورت گرفته در ندامتگاه قزلحصار بازدیدی هشت ساعته از این ندامتگاه داشت، اعلام کرد: طبق اظهارات کارکنان، خوشبختانه میزان رضایتمندی شغلی به طرز چشمگیری ارتقاء یافته که یکی از موفقیت های اساسی اداره کل زندان های استان تهران است و خداوند را شاکر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مدیر کل زندان های استان تهران افزود: هر چه میزان رضایتمندی افزایش یابد، آثار نیک آن را در خدمت رسانی به مددجویان و دستگیری از آنان شاهد خواهیم بود. 
وی همچنین گفت: مشاوره و مددکاری اجتماعی در زندان ها، مستلزم کسب مهارت های حرفه ای خاصی و تجربه و دانش مبتنی بر رویکردهای نوین است و در این راه مددکاران مجرب ندامتگاه قزلحصار با تقویت روحیه و ارتقای انگیزه خدمت و تعهد جهادی به کمک مددجویان و خانواده های آنان می شتابند و خدمات شایسته ای ارائه کرده اند. 
حیات الغیب ضمن اشاره به لزوم گسترش زمینه های حرفه آموزی مددجویان تصریح کرد: عدم داشتن مهارت و نیز بیکاری یکی از معضلات جامعه است که می تواند فردی را به راه های خلاف بکشاند، از این رو بایستی تا حد ممکن تمام نیروها و امکانات را بسیج کنید تا زندانی در داخل زندان با حضور در کارگاه ها یا اشتغال نشسته داخل اندرزگاه، حرفه ای یاد بگیرد و پس از آزادی وارد بازار کسب و کار شود. 
مدیرکل زندان های استان تهران اقدامات انجام شده در ندامتگاه قزلحصار، به ویژه در بخش اشتغال را مثبت ارزیابی کرده و گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان بهداشت و درمان، این زندان یکی از زندانهای موفق درکنترل بیماری کرونا بوده است.
بنا به این گزارش، مدیرکل زندان های استان تهران در بازدید هشت ساعته از این ندامتگاه، با مددجویان و کارکنان نیز به گفتگو پرداخته، در خصوص رفع مشکلات مطرح شده، دستورات لازم را صادر نمود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اداره کل زندان های استان تهران ندامتگاه قزلحصار کل زندان های استان تهران ندامتگاه قزلحصار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نماز جمعه این هفته تهران (۳۱ فروردین) به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

درب‌های مصلی از ساعت ۱۰:۳۰ برای ورود نمازگزاران باز می‌شود و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

بر اساس اعلام سخنگوی شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور، مجموعه‌هایی که این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت رسانی به نمازگزاران حضور دارند عبارتند از:
• ارتباطات مردمی قوه قضائیه
• کمیته امداد امام خمینی (ره)
• شهرداری تهران
• فرمانداری تهران
• ثبت احوال استان تهران
• ثبت اسناد واملاک استان تهران
• مرکز آمار استان تهران
در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، کتاب «مردی با آرزو‌های دوربرد» معرفی می‌شود. این کتاب، مستند نگاره‌ای دربارۀ شهید حسن طهرانی مقدم به قلم خانم فائضه غفار حدادی است که انتشارات شهید کاظمی آن را منتشر کرده است. نگارنده در ۳۵ روایت، اطلاعاتی از زندگی این دانشمند متواضع و گمنام، از نوجوانی و سال‌های قبل از انقلاب، کشف استعداد توسط حسن باقری، سال‌های جهاد سازندگی و کار در پژوهشکده فضایی، خصلت‌های اخلاقی، دلاوری‌ها و نحوه شهادت او را برای مخاطب بازگو می‌کند.

غفار حدادی پیش از این، کتاب «خط مقدم» را درباره خدمات و دستاورد‌های شهید طهرانی مقدم نوشته و در «مردی با آرزو‌های دوربرد» زندگی آن شهید را به گونه‌ای به رشته تحریر درآورده که نوجوانان دهه هشتاد و نود هم بتوانند با این‌شهید آشنا شوند.

کتاب «مردی با آرزو‌های دوربرد» با ۳۰ درصد تخفیف در غرفه کتاب آدینه، جنب مزار شهدای گمنام در دانشگاه تهران درمعرض انتخاب علاقمندان قرار می‌گیرد.

همچنین مهد معارفی آدینه و کانون دانش آموزی در نماز جمعه تهران هر هفته میزبان کودکان و نوجوانان دختر و پسر در بخش‌های مختلف، قرآنی، علمی، مهارتی، بازی و سرگرمی هستند.

نمازگزاران مطابق هر هفته می‌توانند از فرصت مشاوره ازدواج، خانواده و کودک توسط متخصصان «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه تهران استفاده کنند.

همچنین نمازگزاران بعد از نماز در حمایت از پاسخ پهبادی و موشکی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، راهپیمایی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • شنبه آخرین مهلت ثبت نام برای امریه سربازی دانشگاه تهران
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل موفقیت‌آمیز و حاکی از توانمندی بود
  • خبر مهم برای سربازان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند !
  • ۲۷۶ مددجوی کمیته امداد صاحب خانه شدند
  • ارائه ۲۷۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد اصفهان