Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب انتظاری گفت: پرسپولیس در خط دفاع و حمله نیاز به تقویت دارد. همچنین وجود یک پلی میکر به عنوان جانشین بشار رسن نیز ضروری است

سهراب انتظاری در خصوص دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان صحبت هایی را انجام داده است.

سهراب انتظاری در خصوص برتری دو بر یک پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر به میزان گفت:

پس از دیدار زیبا و قابل تحسین پرسپولیس مقابل استقلال و خستگی ناشی از این بازی سنگین، انتظار داشتیم که بازیکنان پرسپولیس کیفیت لازم را مقابل فولاد که تیمی جنگنده است نداشته باشد اما برخلاف تصورات، پرسپولیس بازی خوب و روانی را در دو نیمه انجام داد و مستحق پیروزی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظاری افزود:

پس از آن پنالتی عجیبی که داور اعلام کرد بازی از کنترل پرسپولیس خارج شد اما بعد از گذشت دقایقی پرسپولیسی‌ها مجددا کنترل بازی را در دست گرفتند و توانستند به گل برتری هم دست پیدا کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با نقاط ضعف این تیم گفت:

پرسپولیس در خط دفاع و حمله نیاز به تقویت دارد. همچنین وجود یک پلی میکر به عنوان جانشین بشار رسن نیز ضروری است. پرسپولیسی‌ها باید در برخی پست‌ها بازیکنان آماده‌ای را به خدمت بگیرند تا در مواقع ضروری و دیدار‌های مهم با کمبود بازیکن مواجه نشوند.

انتظاری در واکنش به اعتراضات کنعانی‌زادگان پس از اعلام پنالتی از سوی داور، گفت:

به خاطر تساوی‌های مکرر، فشار و استرس روی بازیکنان زیاد بود ولی ما باشگاه بزرگ و فرهنگی ورزشی پرسپولیس هستیم و بازیکنان باید بدانند در این تیم، الگوی جوانان بسیاری در جامعه خواهند بود. پس باید صبورتر باشند و بتوانند خود را کنترل کنند تا شاهد صحنه‌های این چنینی حتی در صورت اشتباه مهلک داور نباشیم. هیچ‌کدام از رفتار‌های کنعانی‌زادگان تاثیری در تصمیم داور نداشت. پس به این همه هیاهو و سر و صدا احتیاجی نبود.

وی ادامه داد:

کریم باقری جزو اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس است و من شخصا بسیار او را دوست دارم اما به نظرم خود باقری هم در آن صحنه اشتباه کرد و از کوره در رفت و این اصلا در شان باقری نبود. عصبانیت بازیکنان به کادرفنی هم انتقال یافته و این رفتار‌ها واقعا مناسب بینندگان تلویزیونی نیست.

مهاجم سابق سرخپوشان درباره صحبت‌های مهدی هاشمی‌نسب در کنفرانس خبری پس از بازی گفت:

تمام مردم مشاهده کردند که در دیدار مقابل فولاد حق پرسپولیس پایمال شد. شاید مربیان حریف در مورد بازی دیگری اظهارنظر می‌کردند! متاسفانه در کل فوتبال ایران باب شده که همه مربیان درمورد داوری و حواشی و مدیریت صحبت می‌کنند. بهتر است به جای پرداختن به این موضوعات در مورد مسائل فنی و تاکتیکی صحبت کنند. اگر قانون مشخصی وجود داشت و محرومیت سنگینی برای اینگونه مصاحبه‌ها وجود داشت، مطمئنا هرکسی اجازه صحبت در این موارد را به خود نمی‌داد.

اخبار داغ 

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد؛ سهمیه مستقیم استقلال / اختصاصی طرفداری حادثه‌ دلخراش در سالروز پلاسکو / مرگ جوان چترباز به دلیل باز نشدن چتر لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما نیوشا ضیغمی چطور عاشق همسر میلیاردرش شد + فیلم دو پنالتی مهار شده میرالم پیانیچ و عثمان دمبله توسط دروازه بان کورنیا (کورنیا-بارسلونا) 87 شوت و 175 سانتر بی حاصل؛ از آخرین گل لیورپول در لیگ برتر 7.3 ساعت می گذرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سهراب انتظاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اگر سرخپوشان سپاهان را شکست دهند، در پایان لیگ برتر قهرمان خواهند شد. - اخبار ورزشی -

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

توضیح بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس

 

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آنها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود  تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آنها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه پرسپولیس نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آنها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • سرپرست شمس آذر: گودرزی به خاطر بی تجربگی و جوانی گفت استقلالی است/اگر حرکت نکونام به سمت تماشاگران ما بود جای تاسف دارد
  • رمزگشایی از حرکت عجیب دانیال اسماعیلی‌فر
  • جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)