Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، آیت الله اختری مدیرعامل بنیاد بین المللی عاشورا در وبینار حضرت زهرا (سلام الله علیها) روح نبوت و جوهر امامت، در باره جایگاه الهی وملکوتی و والای ام‌الائمة مسلمین در قرآن کریم و روایات و سخنان پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی علیهم السلام در شأن این بانوی گرامی سخنان مبسوطی ایراد نمود و شواهدی از تاریخ و حوادث صدر اسلام با بیان و استدلال از آیات قرآنی و بیانات صحابه گرامی ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شیخ غازی حنینه از علمای اهل سنت لبنان و عضو اتحادیه علمای مقاومت اسلامی درباره شخصیت حضرت زهرا (س) با استناد به روایات اهل سنت و کتب مورخین سخن به میان آورد.   حجت الاسلام شیخ توفیق علویه از لبنان درباره نقش پیشتازانه حضرت زهرا (س) در دفاع از ولایت و امامت و ایستادگی این بانوی مکرم اسلام در برابر انحراف و ظلم و انحراف بیاناتی ایراد نمود.   بتول عباس موسوی دختر شهید مقاومت و دبیر کل سابق حزب الله لبنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و مقاومت بویژه شهید وسردار بزرگ مقاومت حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت تاکید کرد: این شهدا با تاسی به تعالیم اسلام و رهنمودهای امام امت و رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیره پیامبر وحضرت زهرا درباره ایستادگی در برابر ظلم و ستم و بی عدالتی توانستند بسیاری از توطئه‌های مختلف استکبار جهانی و عوامل آنان در منطقه را خنثی و افشا کنند.   در ادامه زهرا الموسوی پژوهشگر و نویسنده کویتی و لیندا وهبی از فرانسه و زهره الساعدی از عراق و لیندا طبوش از لبنان فرازهایی از زندگی و سیره نظری و عملی این بانوی بزرگ اسلام سخنانی ایراد کردند.   در پایان زهرا المغواتی شاعره از بحرین و فاطمه السحمرانی شاعره لبنانی ابیاتی زیبا در رثای حضرت زهرا سلام الله علیها قرائت کردند.   پس از سخنرانی‌های ایرادشده تعدادی از مشارکت کنندگان با ارائه نظرات و پیشنهادات مختلف توصیه‌هایی در تداوم این برنامه‌های فرهنگی و فکری مؤثر و مفید ارائه دادند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، رسانه‌های اسرائیلی، لحظاتی پیش از شنیده شدن صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون واقع در کوه‌های الجرمق در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

بیشتربخوانید: واکنش صهیونیست‌ها به اظهارات علی کریمی درباره پاسخ ایران به اسرائیل

عصر دیروز سه‌شنبه نیز این پایگاه هوایی آماج موشک‌های حزب‌الله لبنان قرار گرفته بود و شبکه‌های اجتماعی تصاویری از هدف قرار گرفتن این پایگاه مهم و راهبردی اسرائیل منتشر کرده بودند.

لحظاتی پس از انتشار این خبر، حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و مقاومت آنها، با موشک‌ هدایت‌شونده، واحد کنترل هوایی پایگاه مرون را هدف قرار داده و موفق شده است تجهیزات آن را کاملا منهدم کند.

این پایگاه راهبردی هوایی رژیم صهیونیستی تاکنون بارها آماج موشک‌های مقاومت لبنان قرار گرفته است و متحمل خسارات متعددی شده است.

این پایگاه رژیم صهیونیستی پیش از این نیز بارها هدف حملات موشکی و پهپادی حزب الله لبنان قرار گرفته است.

کد خبر: 1227505 برچسب‌ها اسرائیل

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست
  • حمله مقاومت لبنان به تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی دیگر
  • شمار زخمی‌های حمله به اسرئیل به ۱۱ نفر رسید | حال دو نفر وخیم است
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند