Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: دمای هوا صبح امروز در فرودگاه اردبیل به ۲۹ درجه زیر صفر و در اردبیل و خلخال به ۲۱ درجه زیر صفر رسید

«سیاوش محمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: سامانه سرد و بارشی که طی روزهای گذشته استان را تحت تاثیر قرار داد موجب بارش برف و باران در تمامی مناطق استان گردید بi طوری که بیشترین بارش برف در شهرستان نمین با 25 سانتیمتر ثبت گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: ارتفاع برف در سایر مناطق استان نیز شامل شهرستان خلخال 22، مشگین 21 و در اردبیل به 21 سانتیمتر رسید.

 

این مقام مسئول ادامه داد: بیشترین بارش برف گزارش شده از ایستگاه های باران سنجی آلوارس سرعین با 35 و میان رودان خلخال با 33 سانتیمتر بود و میزان بارش از شهرستان بیله سوار نیز 25 میلیمتر گزارش گردیده است.

 

محمدی اضافه کرد: با گذر سامانه سرد و بارشی از امروز جمعه سوم بهمن تا روز سه شنبه هفتم بهمن جوی پایدار با آسمانی صاف تا قسمتی ابری توام با وزش باد جنوبی در غالب مناطق استان حاکم می شود ولی هوای سرد زمستانی و یخبندان بویژه در ساعات شبانگاهی و صبحگاهی طی این مدت در اکثر نواحی استان تداوم خواهد یافت.

 

وی اعلام داشت: امروز جمعه سوم بهمن ماه دما هوا در فرودگاه اردبیل به ۲۹ درجه زیر صفر و در اردبیل و خلخال به 21 درجه زیر صفر رسید.

 

مدیر کل هواشناسی استان افزود: دما در مناطق شمالی استان شهرستان های پارس آباد و بیله سوار هم به ترتیب به ۵ و 4 درجه زیر صفر رسید.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردترین فرودگاه اردبیل دمای هوا بارش برف و برودت هوا اردبیل درجه زیر صفر رسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قدیمی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته فرودگاه زنجان با دمای هوای منفی سه درجه سانتیگراد به عنوان سردترین منطقه استان ثبت شد.

وی افزود: طبق نقشه‌های هواشناسی از امروز تا پایان روز دوشنبه هفته آینده شرایط جوی پایداری برای استان پیش بینی شده و طی این مدت آسمان اغلب مناطق صاف است که در ساعات بعدازظهر با وزش باد همراه می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان بااشاره به اینکه صبح امروز شاهد کاهش محسوس و موقت دما در اغلب مناطق استان بودیم، گفت: از فردا دمای هوا در مناطق مختلف استان روند افزایشی به خود می‌گیرد.

قدیمی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته گیلوان در شهرستان طارم با دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرمترین منطقه استان زنجان بود، افزود: دمای فعلی شهر زنجان هشت درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • کاهش دمای هوا در استان
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد