Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت گفت: نمایشگاه صنعت نفت با هدف حفظ ارتباط تولیدکننده و شرکت فعال بعد از فروکش کردن بیماری کرونا تشکیل شد. خبرگزاری میزان - بیژن زنگنه در افتتاحیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمیبا اشاره به تاثیر بیماری کرونا  اظهار کرد: با وجود شیوع  بیماری کرونا امکان توقف فعالیت و بهره برداری از پالایشگاه و پتروشیمی‌ها نبود، اگر گاز و نفت تولید نمی‌شد، چرخ کارخانه‌ها و زندگی مردم با اختلال مواجه می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر نفت تصریح کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جریان تولید ادامه یافت و کار گروهی به منظور رعایت نکات بهداشتی با کمک شرکت‌های  اچ اس‌ای فعال شد. بیشتر بخوانید: آغاز به کار بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی وی افزود:  ابتدای شیوع بیماری ۱۵ طرح مربوط به صنعت نفت  متوقف شد، اما دوباره اجرا شد.

زنگنه بیان کرد:نمایشگاه صنعت نفت با هدف حفظ ارتباط تولیدکننده و شرکت فعال بعد از فروکش کردن بیماری کرونا تشکیل شد.

وزیر نفت ادامه داد: سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شد و تلاش‌های گسترده‌ای از سوی وزارت نفت برای تحقق این شعار در نظر گرفته شد.

وی افزود:  در دیدار ۴ آذر  امسال مقام معظم رهبری با سران قوه با بیام اینکه راهکاری از سوی کار شناسان بدای افزایش تولید در صنعت نفت توسط شرکت‌های دانش بنیان مطرح شده، در خصوص بهبود سطح زندگی مردم ابراز امیدواری کردند.

زنگنه بیان کرد:با توجه به سیاست‌های نظام و وزارت نفت، برای حمایت از کالا‌ها داخلی شعار نمایشگاه امسال نفت ملی و کالا خدمات ایرانی تعیین شد.

وزیر نفت بیان کرد:در آستانه هفتادمین سال ملی شدن صنعت نفت ایران هستیم این شعار زمانی محقق خواهد شد که برپایه شرکت‌های دانش بنیان است، این شرکت‌ها محرک  ۱۰ هزار تقاضا  هستند و شاخه‌های متنوعی از  نفت را فعال می‌کنند.

زنگنه ادامه داد: صندوق پژوه فناوری به منظوز حمایت مالی از پروژه‌های فناورانه با حمایت از ساخت داخلی به پیشنهاد بودجه ۸۰۰میلیارد تومانی ایجاد شده است.   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت نفت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نفت بیماری کرونا صنعت نفت وزیر نفت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین المللی تهران: سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی، طی روز‌های گذشته، با استقبال گسترده مخاطبان از جمله مقامات وزارتخانه ها، سازمان‌ها و ارگان‌های نظامی، دانشجویان و کارشناسان و استادان دانشگاه‌ها مواجه شد.
استقبال از این نمایشگاه به حدی بود که غرفه‌ها و سالن نمایشگاه مملو از مخاطبان بود و ترددد به سختی صورت می‌گرفت.
حضور شرکت‌های خارجی بویژه کشور‌های اروپایی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی ایران نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد یافته است.
در این نمایشگاه بیش از ۸۷ شرکت از چهارده کشور هندوستان، چین، ترکیه، فرانسه، آلمان، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، کره جنوبی، مالزی، آرژاتین، بلژیک و هلند حضور و مشارکت خواهند داشت.
حضور پر رنگ شرکت‌های دانش بنیان و استارتآپی بخش مهمی از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزیایران است که در حاشیه آن چندین نشست تخصصی و کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار خواهد شد.
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا و در آن حدود ۳۴۰ شرکت داخلی و خارجی از مناطق مختلف، نوین‌ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات مرتبط با صنعت شوینده و بهداشتی را ارائه می‌کنند.
رئیس ستاد برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی گفت: در این نمایشگاه انواع مواد شوینده و پاک‌کننده، محصولات سلولزی، آرایشی و بهداشتی، محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه‌ای، خدمات بازرگانی و مشاوره‌ای و همچنین انواع دستگاه‌ها، خط تولید و تجهیزات و ماشین‌آلات این حوزه ارائه خواهند کرد.
علی مرادی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن سلولزی بهداشتی ایران برپا می‌شود، گفت: در این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر ۳۴ هزار مترمربع و در ۱۰ سالن برگزار می‌شود، تولیدکنندگان؛ آخرین دستاورد‌ها و تکنولوژی‌های روز این صنعت را به نمایش می‌گذارند.
وی با اشاره به اینکه معرفی محصولات جدید یکی از اولویت‌های بر پایی این نمایشگاه است، افزود: جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی در این حوزه، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیت‌های علمی و تحقیقی در مورد ذائقه مصرف کنندگان، رقبا و محصولات جدید آنها، پیش فروش کردن محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید از مهمترین اهداف این نمایشگاه است.
مرادی اطلاع از آخرین استاندارد‌های علمی و پژوهشی خارجی، اشتغالزائی، تعامل بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، معرفی توانمندی‌های شرکت‌های داخلی و کشف استاندارد‌های بالقوه در داخل کشور را نیز از مهمترین اهداف برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی
  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی
  • اقتباس بهترین راه ارتباط کودکان با سینما
  • استمرار روند رشد اقتصادی/ وزارت نفت پرچم سرمایه‌گذاری خارجی را هم بالا برد