Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@13:33:29 GMT

تلاش برای بازگشایی راه های روستایی در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۲۵۶۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت 36 MB

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هم اکنون تمامی راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی استان باز است، گفت: تردد در تمامی مسیرها در جریان است ولی به جهت کولاک شدید و بارش سنگین برف راه ۱۰۰ روستا همچنان مسدود است.

اروجعلی علیزاده با بیان اینکه نیروهای راهداری برای بازگشایی راه ارتباطی این روستاها نیز در تلاش هستند، گفت: تلاش می‌کنیم تا امشب راه این روستاها نیز باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اینکه این روستاها در چه شهرستان‌هایی قرار دارند، افزود: بیشتر این روستاها در اهر، هشترود، سراب، میانه، ورزقان، بستان آباد و سراب قرار دارند.

علیزاده در خصوص آخرین وضعیت آزادراه تبریز- زنجان نیز گفت: این آزادراه نیز با تلاش شبانه روزی راهداران باز بوده و مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.

کد خبر 5127865

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف برف و کولاک راه روستایی ویروس کرونا بارش برف شیراز آمار کرونا کرمانشاه گرگان بوشهر شهرکرد شهرستان کرج عکس استانها شیوع کرونا قوه قضاییه سازمان تبلیغات اسلامی دادگستری استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نهضت ملی مسکن در روستاها به ۴۸۸ هزار واحد رسید

به گزارش قدس آنلاین، «مجید جودی» روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در روستاها اعلام کرد و گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۴۸۸ هزار واحد مسکونی روستایی وارد فاز عملیاتی و اجرایی شد که از این میزان، معادل ۲۴۰ هزار واحد به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

وی بیان‌داشت: از واحدهایی که از ابتدای اجرای طرح تاکنون وارد فاز اجرا شده، ۲۴۸ هزار واحد نیز در دست اجراست و در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارد.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: سال گذشته بنیاد مسکن در بخش روستایی نهضت ملی مسکن ۲۵۰ هزار واحد را به بانک‌ها برای عقد قرارداد معرفی کرد که بانک‌ها تاکنون با ۱۰۵ هزار واحد قرارداد منعقد کرده‌اند.

جودی درباره تخصیص زمین و شناسایی آن در روستاها، توضیح داد: تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار قطعه زمین در روستاها شناسایی و تملک شده و کارهای اداری آن در حال انجام است که نزدیک به ۲۵۰ هزار قطعه در سامانه saman.mrud.ir بارگذاری شده و حدود ۸۰ هزار واحد زمین روستایی نیز به متقاضیان واگذار شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه‌های اصلی جنوب سیستان و بلوچستان تا دو روز آینده
  • پیشرفت ۹۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستاها در آذربایجان شرقی
  • فیلم| تداوم عملیات بازگشایی گردنه تته در کردستان
  • خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان
  • اجرای نهضت ملی مسکن در روستاها به ۴۸۸ هزار واحد رسید
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است
  • ۳۵ درصد مساکن روستایی آذربایجان‌غربی مقاوم است/تلاش برای رسیدن به میانگین کشوری
  • طرح هادی در ۲۰۰۰ روستای آذربایجان شرقی اجرا شد