Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال بنونتو ایتالیا قصد دارد «شیخ دیاباته» مهاجم تیم فوتبال استقلال ایران را به خدمت بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت «‌contra-ataque» ایتالیا خبر داد مسئولان باشگاه بنونتو قصد دارند شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال که سال گذشته به عنوان آقای گلی لیگ ایران هم رسید را جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت در بخشی از خبر خود آورده است:

بدون شک بنونتو یکی از خوشایندترین شگفتی‌های این فصل سری آ ایتالیا است: تیمی که مربیگری آن‌را فیلیپو اینزاگی بر عهده دارد، در واقع تمام تیم‌ها را متحیر و ثابت کرد که حتی در بالاترین سطح فوتبال ایتالیا یک تیم رقابت‌جو است. با این حال محدودیت این تیم کم نیست و آنها باید در بازار نقل و انتقالات زمستانی دست به کار شوند.

این سایت در ادامه با اشاره به ناکامی بنونتو در جذب بازیکنان مدنظرش، به شیخ دیاباته اشاره کرد که در سال ۲۰۱۸ به مدت ۶ ماه و به صورت قرضی از تیم عثمانی اسپور ترکیه راهی این تیم شد. دیاباته در ۱۱ بازی موفق شد هشت گل برای بنونتو به ثمر برساند و سپس به امارات و ایران رفت.

سایت ایتالیایی نوشت:

اکنون دو سال بعد از آنکه طرفداران بنونتو عاشق دیاباته شدند، این بازیکن می‌تواند برگردد تا ویژگی‌های عالی خود را در خدمت اینزاگی قرار بدهد… به علاوه از نظر اقتصادی، با توجه به اینکه قرارداد شیخ در سال ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد، انتقال او به بنونتو عملیاتی با هزینه صفر خواهد بود.

بنونتو در حال حاضر با ۲۱ امتیاز در رده یازدهم جدول ۲۰ تیمی سری آ ایتالیا قرار دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بنونتو ایتالیا شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد!

به گزارش دنیای اقتصاد، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روز‌های فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است.

داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد.

در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است.

در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیز و ۴۰ میلیون تومان جریمه شد.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد.

به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

دیگر خبرها

  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد